Oppdatere PS3 til 3D

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 21
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Oppdatere PS3 til 3D

Hvordan oppdatere ps3 til og spille av 3d plater?

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Oppdateringer skjer automatisk om ps3 er tilkoblet internett.

Ellers kan det gjøres via usb tror jeg

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hva mener du med via usb?

Intermediate Millmaker sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mener at min PS3 ble oppdatert til 3D via mitt siste innkjøpte spill, Call Of Duty - Black Ops

Slik jeg forsto det så var det 3D i den oppdateringen som fulgte med spillet, men mulig jeg tar feil der.

Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Finnsbråtn
    hva mener du med via usb?
    minnepenn

Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    letet igjennom menyen på den orginale 60GB og fant ikke noe justering 3D på eller av så skal ikke si verken det ene eller det andre.

Fører ikke hjemmesiden til ps3 notater på hva som her vært med i de forskjellige oppdateringer da ?

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av harman/kardon
    letet igjennom menyen på den orginale 60GB og fant ikke noe justering 3D på eller av så skal ikke si verken det ene eller det andre.

Fører ikke hjemmesiden til ps3 notater på hva som her vært med i de forskjellige oppdateringer da ?
    Har ikke sjekket i menyer jeg heller, men det sto da at den var klar for 3D via den oppdateringen hvis ikke jeg tar feil.

Uansett så er et bare å laste ned oppdateringen til en minnepenn og legge den inn så skal det være greit.

Har ikke kastet meg på denne 3D bølgen enda, og har ingen planer om det heller. Vil vente til det har satt seg skikkelig å se om det virkelig blir noe som er kommet for å bli.

Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Aventer 3D jeg også da jeg ikke er helt hurra imponert over effektene på de jeg har sett.

Må også vinne i lotto da en nesten må ha et stort bilde skal det være vært det hehe

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av harman/kardon
    Aventer 3D jeg også da jeg ikke er helt hurra imponert over effektene på de jeg har sett.

Må også vinne i lotto da en nesten må ha et stort bilde skal det være vært det hehe
    Enig der. Skal det skje, så er det via en projector isåfall, men det ligger frem i tid. Er ikke helt i hurra modus jeg heller, det lille jeg har sett til nå er ikke bra nok.

Satser heller på å gjennomføre drømmen min, et eget rom som skal bygges om til kino/bar/utstillingsrom. Det skal bli fantastisk moro!

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    191
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Oppdateres automatisk

Det oppdateres automatisk i det du kobler PS3'en til internet. Det gjorde hvertfall min.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Millmaker
    Har ikke sjekket i menyer jeg heller, men det sto da at den var klar for 3D via den oppdateringen hvis ikke jeg tar feil.

Uansett så er et bare å laste ned oppdateringen til en minnepenn og legge den inn så skal det være greit.

Har ikke kastet meg på denne 3D bølgen enda, og har ingen planer om det heller. Vil vente til det har satt seg skikkelig å se om det virkelig blir noe som er kommet for å bli.

Hvor laster man ned oppdatering så man kan legge den til minnepenn da?

Intermediate dvdjan sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    1,134
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det må da være enklere og koble PS3 til nettet enn og drive på med nedlasting til en minnepinne?

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Slik kan det gjøres:

"PC-oppdatering - gå til eu.playstation.com for å finne den aller nyeste versjonen av oppdateringen. Følg instruksjonene på skjermen for å laste ned til PC-en.

Hvis du vil overføre oppdateringen til PLAYSTATION 3, lagrer du filen på en PS3-kompatibel lagringsenhet som Memory Stick, Memory Stick Duo, en USB-stasjon eller PSP.

Før du starter, bruker du PC-en til å opprette en mappe kalt PS3 på lagringsmediet eller USB-enheten. I denne mappen oppretter du en mappe kalt UPDATE. (Det skilles mellom små og store bokstaver, og mappenavnet skal skrives med store bokstaver.) Når du har opprettet UPDATE.-mappen, laster du ned oppdateringen av systemprogramvaren for PS3 til denne plasseringen.

Når oppdateringen er lagret, kobler du fra lagringsmediet og kobler det til PS3 via sporene under spordekselet eller USB-kontaktene, avhengig av enheten du bruker.

Når du er koblet til, navigerer du til Innstillinger på Hjem-menyen på PS3, velger [Systemoppdatering] og deretter [Oppdater via lagringsmedia]. Velg den tilkoblede enheten, og PS3 installerer oppdateringen som er lagret på denne."

PlayStation®3- systemprogramvare | Offisielt PlayStation-nettsted- Oppdaterte funksjoner (ver 3.50)

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av dvdjan
    Det må da være enklere og koble PS3 til nettet enn og drive på med nedlasting til en minnepinne?

Har bare mobilt bredbånd tilgjennelig der jeg er nå:-?

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Millmaker
    Slik kan det gjøres:

"PC-oppdatering - gå til eu.playstation.com for å finne den aller nyeste versjonen av oppdateringen. Følg instruksjonene på skjermen for å laste ned til PC-en.

Hvis du vil overføre oppdateringen til PLAYSTATION 3, lagrer du filen på en PS3-kompatibel lagringsenhet som Memory Stick, Memory Stick Duo, en USB-stasjon eller PSP.

Før du starter, bruker du PC-en til å opprette en mappe kalt PS3 på lagringsmediet eller USB-enheten. I denne mappen oppretter du en mappe kalt UPDATE. (Det skilles mellom små og store bokstaver, og mappenavnet skal skrives med store bokstaver.) Når du har opprettet UPDATE.-mappen, laster du ned oppdateringen av systemprogramvaren for PS3 til denne plasseringen.

Når oppdateringen er lagret, kobler du fra lagringsmediet og kobler det til PS3 via sporene under spordekselet eller USB-kontaktene, avhengig av enheten du bruker.

Når du er koblet til, navigerer du til Innstillinger på Hjem-menyen på PS3, velger [Systemoppdatering] og deretter [Oppdater via lagringsmedia]. Velg den tilkoblede enheten, og PS3 installerer oppdateringen som er lagret på denne."

PlayStation®3- systemprogramvare | Offisielt PlayStation-nettsted- Oppdaterte funksjoner (ver 3.50)

Hmmm funker ikke til meg, men den støtter sikkert ikke minnepenna mi som er en kingston 16gb? For ps3 finner ikke noe lagringsenhet når den søker

Intermediate HK_Xclio sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmmm funker ikke til meg, men den støtter sikkert ikke minnepenna mi som er en kingston 16gb? For ps3 finner ikke noe lagringsenhet når den søker
    Om minnepenna er NTFS så fungerer den ikke, men om den er formatert til Fat32 så er det bare plug and play

Dette sjekker du ved å koble minnepenna til pcen, høyreklikker på den og trykker på egenskaper.
    Panasonic VT-50 65" - Klipsch RF-7MKII - RC-64MKII - RS-62MKI - SvS PB13Ultra - Yamaha RX-V3800 - Parasound NC 2250 - HeadFi -> Little Dot MKII - Grado SR80i

Mvh
    Svein S

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HK_Xclio
    Om minnepenna er NTFS så fungerer den ikke, men om den er formatert til Fat32 så er det bare plug and play

Dette sjekker du ved å koble minnepenna til pcen, høyreklikker på den og trykker på egenskaper.

Filsystem FAT32 står det ja. Lasta ned oppdateringa rett inn på minne penna og oppretta mappene med navn som beskrevet men likevel fungerer det ikke?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Filsystem FAT32 står det ja. Lasta ned oppdateringa rett inn på minne penna og oppretta mappene med navn som beskrevet men likevel fungerer det ikke?
    Husk at selve fila også må ligge i mappa som du opprettet.

Slice

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av slice
    Husk at selve fila også må ligge i mappa som du opprettet.

Slice

Har lasta fila rett inn på den siste mappa som skal være

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    63
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har dillet med å oppdater PS3 i dag jeg også og bannet særdeles mye. Fant ut at du må lage to mapper på minnepinnen (står ingenting om dette instruksjonsboken, men på sidene til Plasystation... stryk!), først en som heter PS3 og oppi den en som heter UPDATE og så oppdatering oppe i denne. Etter jeg gjorde dette var det null problem å få oppdatert PS3: PlayStation-støtteveiledninger- Oppdateringer av systemprogramvaren for PS3

Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •