Tips til 3D-spiller med wifi?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Tips til 3D-spiller med wifi?

Hei.

Jeg er på jakt etter en Blu-ray spiller som har 3D støtte, og som har innebygd wifi. Spillere som krever dongle for wifi er for så vidt også aktuelle, men så vidt jeg har skjønt koster disse donglene uforskammet mye, og siden jeg vil ha wifi-støtte fra jeg pakker opp spilleren, så regner jeg med det er vel så greit å kjøpe en spiller som har wifi innebygd.

Anyway - jeg har så vidt sett på Sony BDP-S570, som koster 2300,- på Elkjøp, og synes i utgangspunktet det ser ut som en grei modell. Er det andre spillere jeg bør vurdere? Hva kan i så fall disse tilby som Sonys spiller ikke har?

I tillegg til å bare aksessere BD-Live over wifi, så begynner mange spillere å tilby en del internett-funksjonalitet. Hvordan er Sony-spilleren i forhold til de andre på dette? Er det noen spillere som utmerker seg med spesielt gode streaming-tjenester eller lignende? Er det noen som kan spille av samba-shares? Eller må lokale filer fra hjemmenettverket spilles via en DLNA-server?

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    578
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kimer inn bare for å si at jeg kjøpte S570 på tilbud (1999,- kr) hos Lefdal for en måneds tid siden og er knallfornøyd. Prioriteten hos meg var 3D, wi-fi og pris. Driver å flytter så har ikke internett enda til å teste streamingtjenester.

Den ankom med defekt drivverk, noe som skal skje svært sjelden. Så den måtte returnerest til Lefdal og jeg fikk den tilbake etter 1 måneds tid.

Intermediate Andreas21 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Drammen
    Poster
    3,730
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mongis
    Kimer inn bare for å si at jeg kjøpte S570 på tilbud (1999,- kr) hos Lefdal for en måneds tid siden og er knallfornøyd. Prioriteten hos meg var 3D, wi-fi og pris.

Den ankom med defekt drivverk, noe som skal skje svært sjelden. Så den måttes returnerest til Lefdal og jeg fikk den tilbake etter 1 måneds tid.
    Å måtte vente en mnd på en spiller som ble levert med defekt driverk er skikkelig dårlig service. Du burde jo fått ny på stedet! Men det er sikkert en god spiller...
    Mvh Andreas

THX II kalibratør. Projektor/TV.
    Software: Calman Pro og Lightspace
    Colorimeter: Klein K10A Spectroradiometer: Jeti 1501
    TPG: Murideo Fresco Six G og DVDO

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    578
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fullstendig enig. Teknisk sett ankom den ikke defekt, men etter to timer testing samme dag som pakken ble hentet sluttet plutselig drivverket å fungere. Dette var spesielt bittert da 3D TVen ankom dagen etter...

Så jeg burde kanskje angret på kjøpet i stedet for å ringe lefdal som ba meg sende den inn for service. :razz:

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis det ryker så fort, så vil de fleste oppegående butikker regne spilleren som DOA. Uansett er det helt greit å lyve i sånne situasjoner. Lefdal trenger ikke vite at den virket i et par timer, og "den var sånn da jeg pakket den ut" er en helt grei hvit løgn.

Men, men. Godt at du har fått den tilbake nå i hvert fall, og takk for tilbakemelding på spilleren.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •