Andre som har problemer med NAD T577 og T785hd?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Andre som har problemer med NAD T577 og T785hd?

Hei.

Jeg fikk min etterlengtede Blu Ray idag for å komplettere anlegget mitt. Har NAD T785HD reciever, så jeg tenkte at anbefalingen om NAD T577 var et sikkerstikk. Den er koblet til anlegget via HDMI (Van Den Hul) på samme port som min kjære PS3 fungerer utmerket på. Problemet mitt med T577 er at den kun spiller DTS HD MA lydformat. Alle andre formater (på cd/dvd/blu ray) fører til at lyden ramler ut i 1 sekund ca 2-3 ganger i minuttet. Dette er svært frustrerende. Har "prøvd alt" som står i veiledningen til begge enhetene uten å komme videre. Litt kjipt om flere hundre DVD og Blu Ray er ubrukelige på denne spilleren...

Noen som har tips?

Expert Flageborg sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    5,594
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Splash

Har NAD T785HD reciever,
    Kontakt din leverandør.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Har fått ny spiller

Hei.

Nå har jeg fått ny spiller. HiFi Klubben testet den første jeg kjøpte, og fant den samme feilen som meg på samme forsterker. Fikk ny T577 uten problemer eller diskusjoner, så kundeservice var helt topp. Men.... Problemet dukket opp på denne nye også. Det kan virke som NAD har røket på kompabilitetsproblemer eller en serie med DOA BD. Denne skal hvertfall tilbake, og annen spiller anskaffes. First Thing tomorrow! Noen som har anbefalinger eller tips?

Byttet tilbake til PS3 igjen med samme HDMI port i reciveren på samme HDMI kabel. Alt virker som en drøm, men jeg har jo ikke HD Master Audio på PS3.

Kjipt:/

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •