"Beste" digitale Blu-Ray spiller til max 10'000Kr

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer RamGuy sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

"Beste" digitale Blu-Ray spiller til max 10'000Kr

Jeg er ute etter en god, helst det som de fleste vil kategorisere som den beste dedikerte digitale Blu-Ray spilleren på markedet.

Grunnen til at jeg sier digitale er fordi kvaliteten på det analoge ikke bryr meg noe større da jeg ikke benytter meg av det uansett, her går det i Profigold OxyPure HDMI 1.3 kabel til Yamaha RX-V3900 AV-receiver.

Det som er viktigst er bildekvaliteten, først og fremst på Blu-Ray som skal vises på min Pioneer LX5090H 50", men DVD må også oppskaleres så det ikke ser ut som en haug med grøt noe det gjør idag med kombinasjonen av PlayStation3 Slim og Yamaha RX-V3900 .. Selv om jeg innbilte meg at RX-V3900 skulle være god på oppskalering?

Bryr meg ikke stort om hvorvidt den støtter profil bla, bla, bla osv.. Her er det utelukkende bilde og lydkvalitet over digitalt (HDMI) som er viktigst, men praktiske ting som støtte for YouTube, mkv og rene Blu-Ray rip streaming er også praktisk men verdsettes IKKE over bilde og lydkvalitet.

3D-støtte er også kjekt men sees på som ren bonus egentlig, men at spilleren er / kan gjøres sonefri og har lett oppgraderbar firmware er ett STORT pluss!

Så hva har dere å anbefale?

Intermediate thunderstorm77 sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    677
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Oppo BDP-83 - sonefri på eBay til langt under 10.000

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

oppo

oppoen er veldig og anbefale
    lit rart at vanerlig sd ser dårlig ut for ps3 er veldig bra på oppscalering og prossesering

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •