Tandberg 4025 cd spiller. Hakker den lett?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Tandberg 4025 cd spiller. Hakker den lett?

Jeg kjøpte en tandberg 4025 cd spiller på konkurssalget til på akers mic en stund tilbake og brukte denne cd-spilleren til anlegget mitt. Da jeg flyttet til et mindre sted måtte den pakkes fint ned på loftet og nå dro jeg den fram for å teste den litt. Jeg synes det skal så lite bevegelse i gulv/hylle før det hakker i sangen.

Er det en kjent sak at denne spilleren er litt kjør? Hadde nemlig tenkt å selge den, men er usikker på hvor god stand den egentlig er i.

Takk

Expert BGuarden sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av arnegp
    Jeg kjøpte en tandberg 4025 cd spiller på konkurssalget til på akers mic en stund tilbake og brukte denne cd-spilleren til anlegget mitt. Da jeg flyttet til et mindre sted måtte den pakkes fint ned på loftet og nå dro jeg den fram for å teste den litt. Jeg synes det skal så lite bevegelse i gulv/hylle før det hakker i sangen.

Er det en kjent sak at denne spilleren er litt kjør? Hadde nemlig tenkt å selge den, men er usikker på hvor god stand den egentlig er i.

Takk
    Har du prøvd å rense linsa evt sette den på ett stødig underlag?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg satte den så stødig jeg kunne nå og det hjalp betydelig, men jeg hoppet ved siden av hylla den står i og spilleren hoppet til neste sang. mener jeg har lest at noen sier den er litt skjør. det er jo synd, for jeg vil kvitte meg med den og den er jo verdt litt...

er litt usikker på beste måte å rense linsa, så jeg har ikke prøvd det.

Expert BGuarden sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av arnegp
    jeg satte den så stødig jeg kunne nå og det hjalp betydelig, men jeg hoppet ved siden av hylla den står i og spilleren hoppet til neste sang. mener jeg har lest at noen sier den er litt skjør. det er jo synd, for jeg vil kvitte meg med den og den er jo verdt litt...

er litt usikker på beste måte å rense linsa, så jeg har ikke prøvd det.
    Ett stødig underlag hjelper ofte på ..også lydmessig
    Du skrur av toppplata slig at du får fritt innsyn på linsa.
    Ta en Q-tips dra litt i bomullen på begge sidene slik at den blir luftigere. Ha litt Jif vindussparay eller feks. brillerens. Sveip lett over slik at det BARE er bomullen som er borti linsa, så tørker du lett over med den andre siden for å fjerne evt overflødig væske

Lykke til!!!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •