Blu-ray spiller som er bra på oppskalering av DVD

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    202
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Blu-ray spiller som er bra på oppskalering av DVD

Noen som har tips på rimelige blu-ray spillere som er bra på oppskalering av DVD filmer? Har ingen ekstreme krav på lydsiden. Bildet på DVD oppskalering er viktigst.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    81
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tja, selv har jeg en Panasonic bd80 som jeg er godt fornøyd med. Lillebror bd60 skal være like bra på bilde, både på BD og oppskalert DVD. BD60 fås vel for rundt 1300 i øyeblikket: Panasonic DMP-BD60 - Prisguide - Hardware.no

Intermediate Ultima sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,184
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mazeking
    Noen som har tips på rimelige blu-ray spillere som er bra på oppskalering av DVD filmer? Har ingen ekstreme krav på lydsiden. Bildet på DVD oppskalering er viktigst.

Noe rimeligere enn Pioneer BDP 320, dvs 330 som akkurat har kommet - og som er virkelig bra på DVD tror jeg du vanskelig finner.

Koster i underkant av kr 3000,-
    Sony KD 55X8509C | Denon AVR X6200W | Cambridge Azur 840W | Hegel HD11 | Cambridge Azur 751 BD | PS3| Tecnnics SL-Ma1| B&W 804 Diamond, B&W HTM4 Diamond, B&W DB3D, Dali Suite R0,8, B&W M1, Focal Dome | Apple TV |

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    202
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Endte med å bestille denne:

Panasonic DMP-BD85

Koster kun 1999,- denne helgen på elkjop på nett.

Elkjøp - Panasonic Blu-ray-spiller

Ligger også øverst på lista her nå.

Top 10 Blu-ray Players | Best Blu ray Player

Intermediate Gimsegutten sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    665
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mazeking
    Endte med å bestille denne:

Panasonic DMP-BD85

Koster kun 1999,- denne helgen på elkjop på nett.

Elkjøp - Panasonic Blu-ray-spiller

Ligger også øverst på lista her nå.

Kaster meg på med et spørsmål her. Noen som vet om det er noen vesentlig forskjell mellom BD85 og BD65 som selges fof 1390 på Hf-Fi-Klubben?

Intermediate hygen sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    3,330
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eneste forskjell er sikkert bare at 85 har multichannel analog utganger å 65 har ikke

Slik har det væørt før med Panasonic der multichannel anaog utganger er eneste forskjell(samt pris da)
    som
    DMP BD35 og DMP BD55 (forskjell multichannel analog)
    DMP BD60 og DMP BD80 (forskjell multichannel analog)

Vel.....er mange kriterier for hvorfor så derfor bør man sjekke hva man selv verdsetter som viktig ytelse fra en spiller så man får spiller som passer eget utstyr og personlige ønsker om ytelse å ikke spillere som blir ranket pga pris , x antall folks meninger eller hva en tester har vektlagt uten å lese informasjonen om hvorfor

det er altid + og - med spillere så hva man selv ønsker bør være mest viktig ved kjøp og valg av spiller.
    eksempel..........
    Setter man feks bilde ytelse (video fremføring) som viktigste med en spiller får man neppe spiller under 10 000 som gjør dette bedre enn oppo å da hjelper det lite om Panasonic er ranket som nr 1 for langt fra så bra bilde som oppo har den ikke...........................

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    202
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hygen
    Eneste forskjell er sikkert bare at 85 har multichannel analog utganger å 65 har ikke

Slik har det væørt før med Panasonic der multichannel anaog utganger er eneste forskjell(samt pris da)
    som
    DMP BD35 og DMP BD55 (forskjell multichannel analog)
    DMP BD60 og DMP BD80 (forskjell multichannel analog)

Vel.....er mange kriterier for hvorfor så derfor bør man sjekke hva man selv verdsetter som viktig ytelse fra en spiller så man får spiller som passer eget utstyr og personlige ønsker om ytelse å ikke spillere som blir ranket pga pris , x antall folks meninger eller hva en tester har vektlagt uten å lese informasjonen om hvorfor

det er altid + og - med spillere så hva man selv ønsker bør være mest viktig ved kjøp og valg av spiller.
    eksempel..........
    Setter man feks bilde ytelse (video fremføring) som viktigste med en spiller får man neppe spiller under 10 000 som gjør dette bedre enn oppo å da hjelper det lite om Panasonic er ranket som nr 1 for langt fra så bra bilde som oppo har den ikke...........................
    Hei og takk for oppklaring!

Ser ut som det blir å benytte seg av angreretten for meg her levere tilbake panasonicen jeg har bestilt da jeg helt klart verdsetter BRA bilde og heller bestille meg en Oppo. Jaggu ikke lett å bli klok på diverse tester rundt omkring og hva de faktisk verdsetter.

Liten edit når det gjelder pris. Ser at oppen koster 6000 lapper i norge. Ser ut som flere har hatt hellet med å bestille den fra ebay og få satt ned prisen på pakken. Da blir spilleren virkelig et godt kjøp! Men den diskusjonen fortsetter vi her : http://avforum.no/forum/produkt-pris...3-blu-ray.html

Intermediate Kekka sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når Panasonic 85 er så billig... åssen er den opp imot min Pioneer BDP LX-71???

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •