Pioneer LX-52 vil ikke spille Blu-Ray Mad Men, sesong 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer yngvar sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Pioneer LX-52 vil ikke spille Blu-Ray Mad Men, sesong 3

Jeg har en Pioneer LX-52 Blu-Ray-spiller, med siste firmware-oppdatering, v3.65.
    Denne vil ikke spille av Mad Men, sesong 3.

Jeg setter inn plata, etter ca 15 sekunder begynner det å komme merkelige lyder fra spilleren, som om den hakker og leter etter rett spor. Dette pågår i 1-2 min før spilleren gir feilmeldingen "Cannot play disc" på skjermen.
    Jeg opplever samme problem med både disc 1 og 2. Jeg har vært og fått byttet platene, da jeg trodde jeg hadde fått defekte plater, men de nye oppfører seg identisk.

Er det noen som har opplevd lignende problemer? Er det noe jeg kan gjøre for å fikse feilen?

Det eneste jeg har funnet av tilsvarende problemer med LX-52-en er noen som sliter med filmen Book of Eli: What Hi-Fi? Sound and Vision - Pioneer BPD-LX52 won't play Book of Eli blu-ray?

Intermediate corleone sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    807
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk, skal følge med i tråden.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kjøpte Book of Eli på bluray i dag og den virker akkurat som den skal i min Pioneer LX-52. Altså har jeg ikke opplevd noen problemer med denne filmen til tross for at det i England har vært rapportert om sådanne. Dette kan i såfall ha noe med den engelske utgaven av filmen å gjøre (og ikke den norske).
    Har som andre her på forumet erfart store problemer med filmer fra Sandrew Metronome. Holder meg derfor unna dem. Heldigvis har ikke dette selskapet de største titlene.
    Har mer enn 100 bluray filmer. Har ikke opplevd noen problemer med disse. Det er kun Romancing the Stone av de jeg har som har gitt spilleren min problemer. Menyene vises nemlig ikke. Heldigvis klarer den alikevel å vise filmen. Dokumentarene derimot får jeg ikke sett. Håper derimot at en ny firmware oppdatering fra Pioneer vil gjøre susen.

Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Firmware 3.69a løste problemene

Siste firmware-oppdatering fra Pioneer har løst problemene. Mad Men, sesong 3 og andre disc-er jeg hadde problemer med spiller nå helt fint.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •