Sony BDP-S370 - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 43 av 43

Tråd: Sony BDP-S370

Intermediate hygen sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    3,330
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Er jo endel bd plater som ikke er Java å de vil fungere på samme måte som en DVD
    (meny kommer med en gang)

Så har man BD-J plater som vil fungere med resume fordi det er lagt til som mulighet fra de som laget disc
    (meny må lastes inn)

Så har man BD-J Plater som ikke er lagt til resume funksjon å da heller ikke vil kunne brukes slik i en BD spiller annet enn man må laste inn alt for hver gang man trykker stop , setter spiller i standbye , power off
    (altså det går bare å pause for å kunne fortsette der man var)
    (meny lastes inn)

Er jo det sim tar tid da java disc tar lengere tid å laste enn dvd bd iten java

Spilleren din skal takle resume bdj slik jeg tror
    men som det står på sony side jeg lenket til vil disc type være det som bestemmer om disc kan resume eller ikke

En BD J disc man kan bokmerke (altså fungere som resume) må man vel bikmerke med spiulleren før man stopper spillingen for at bikmerke skal lagres å spilleren kan starte igjen der man bokmerket

Tror ikke det er forskjell samme hvem spiller man har så lenge den er ganske ny
    (enkelte spillere som ikke er av de nyeste har fått bokmerkefunksjon som mulighet med firmware
    (hva som var med din sony ? manual vil jo vise dine funkjsoner med BD J + holde spiller oppdatert (FW) er å anbefale for best mulig og riktig avspilling/muligheter.

(de disc resume er lagt til som mulighet)
    Jeg er ikke sikker på om resume fungerer bare ved internminne eller om man må ha extern minne tilkoplet

Er heller ikke sikker på om 370 kan utbytte seg av at en db disc (bdj) er lagt til resume funksjon (men regner med det)

men resume med BDJ er inge automatisk funksjon på bd spillere å det er personen selv som må aktivt velge på de disc det går

Beklager at jeg ikke har så godt svar men som nevnt bruker jeg aldri å stoppe/slå av før film er ferdig

Har vel heller ingen tro på at noen spillere kan utøve magiske ting så disc bestemmer manøvrering , muligheter , ikke muligheter , resume osv å ikke hva spilleren heter
    men
    selvsagt må en spiller være laget for å kunne bruke resume på BD J der dette er lagt til enkelte disc...å det er jo ikke alle men trodde dette var obligatorisk på en profile 2.0 spiller

Kan jo se i denne tråden om hvem java filmer som har ikke har resume eller har (om det er en slik post her)
    http://avforum.no/forum/hd-software/

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    46
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Sony BDP S370 og VideoOnDemand

Litt googling tilsier at BDP S370 skal støtte diverse Video On Demand tjenester. Imidlertid finner jeg ikke disse funksjonene. Noen antyder at dette kun et tilgjengelig i UK?

Er det noen der ute som vet noe mer eksakt?

Y

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2005
    Sted
    Bergen
    Poster
    240
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av yngve0
    Litt googling tilsier at BDP S370 skal støtte diverse Video On Demand tjenester. Imidlertid finner jeg ikke disse funksjonene. Noen antyder at dette kun et tilgjengelig i UK?

Access to the Bravia Internet Video platform, which includes Netflix, Amazon Video on Demand, YouTube, Pandora, Slacker, and NPR streaming capability

Tipper på at dette er en amerikansk versjon som man ikke får noe glede av her i norge/europa.

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •