Usa!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4

Tråd: Usa!

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Usa!

Hei dere entusiaster der ute! Jeg befinner meg nå i Vermount i USA og skal videre til New York til helgen, det jeg tenker er å kanskje investere i en Blue Ray spiller her nede ettersom min eldre spiller (Techsonic) Er treg og lite samarbeidsvillig om dagen. Jeg har en omformer fra en eldre Harman Kardon spiller kjøpt i USA men lurer på om mine norske blueray filmer og dvd'er vil funke da? Eller må jeg ha en som er sonefri? Noe som jeg tror min gamle er??

Takker for svar ;D

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg synes det høres ut som en fryktelig dårlig ide å kjøpe en blu-ray spiller i USA. I hvert fall hvis du ikke eksplisitt ønsker en sone A-spiller i tillegg til din norske.

Det hadde kanskje hatt noe for seg for fire år siden, men nå er spillerne såpass billige i Norge, og utvalget av filmer i sone B er såpass godt, at jeg virkelig ikke ser poenget med å kjøpe en amerikansk spiller.

Intermediate classic46 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,906
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Sitat Opprinnelig postet av Onkyo91
    Hei dere entusiaster der ute! Jeg befinner meg nå i Vermount i USA og skal videre til New York til helgen, det jeg tenker er å kanskje investere i en Blue Ray spiller her nede ettersom min eldre spiller (Techsonic) Er treg og lite samarbeidsvillig om dagen. Jeg har en omformer fra en eldre Harman Kardon spiller kjøpt i USA men lurer på om mine norske blueray filmer og dvd'er vil funke da? Eller må jeg ha en som er sonefri? Noe som jeg tror min gamle er??

Takker for svar ;D
    Det er mye som er bedre og billigere i USA, men ikke Blu-Ray spillere...
    kjøp bøtter og spann med sonefrie Blu-Ray eller klær eller Levi's 501...får du derimot tak i en OPPO spiller så kan du slå til...men sonefrie spillere er liksom ikke greia i USA...bare for oss her i Europa...eller kjøp en OPPO når du kommer tilbake (den fåes sonefri) og kjøp en haug med Blu-Ray og CD...:-) eller kabler...
    TV: LG 55 UH 850VAEN=4K/Ultra HD Edge LED med 200 hz, 3D WiFi og Smart TV samt støtte for både HDR 10 og Dolby Vision.
    Elektronikk: Yamaha RX-A 860, Panasonic DMP-UB 700, Pioneer DVD med SACD og DVD Audio avspilling.
    VIASAT HD PVR Pace TDS 865 NV+ SAMSUNG GX-V1680 SJ 4K, CANAL DIGITAL ADB HD PVR, til svensk TV og nyeste HD Smart box til norsk TV.
    DAB radio: Tiny Audio M7 med optisk utgang. Høyttalere: Canton CD 160 7.1 Og oppdaterte HDMI kabler...ikke noe Clas eller Biltema her i huset...

Intermediate hygen sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    3,330
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Oppo BDP 83
    Tror alle alle kan brukes på 110v/220v men sjekk at den fungerer med 220v
    Regionfree........ er den ikke det er det enkelt å få kjøpt icos og gjøre den regionfri selv (enkelt og uten lodding) så den blir regionfri på både bd og dvd
    Er vel halve prisen for spiller i USA enn i Norge
    Får man kjøpt icos til den på samme sted er det jo bra så slipper man å bestille på nettet

Er vel enste spiller med 220v så slipper man omformer
    Meget bra spiller

Billig og tar liten plass er vel Mirage surroundhøytalere
    (er vel under halve prisen i USA feks for Mirage Os3-Sat eller andre Mirage)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •