Bytte ut treig Pioneer.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2010
    Poster
    30
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Bytte ut treig Pioneer.

Kjøpte meg nettopp en Pioneer BDP-320, men den har nå låst seg 5-6 ganger + den er ekstremt treig, så jeg skal bytte den.

Er Pioneer sin BDPLX52 like treig? er Samsung BDC-8500 en bra spiller? Hva med Philips BDP9500?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    213
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av !Mossige
    Kjøpte meg nettopp en Pioneer BDP-320, men den har nå låst seg 5-6 ganger + den er ekstremt treig, så jeg skal bytte den.

Er Pioneer sin BDPLX52 like treig? er Samsung BDC-8500 en bra spiller? Hva med Philips BDP9500?
    Er den treg på alt? DVD og Blu-Ray?

Hva med Pioneer BDP-LX53. Helt ny fra Pioneer.

dynaBel AS

Ellers har jeg selv Philips BDP9500. Meget kjapp på DVD. Ikke like kjapp på enkelte Blu-Ray filmer.
    På Avatar er den helt grusom. Vet ikke hva den surrer med. Starter til slutt.
    Så kan du flytte teksten. Kjekt.

Intermediate heanwi sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    674
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du oppdatert programvaren på BDP320?
    Har BDPLX52 selv og plages ikke med noe treghet. Den trenger noe tenketid, men ifht LG BD560 og en nyere Sony-sak så er den ca like rask/treg.

Intermediate hygen sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    3,330
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av !Mossige

Treige spillere er spillere som ikke har Quick Start
    Det vil si at Pioneer spillere med Quick start er gamle BDP 120 , nye BDP 330 , nye BDP LX53
    Samme gjelder Denon og Marantz der Quick start spillere kommer til høsten.

Øvrige samsung , Sony , Panasonic osv har hatt quick start lenge

Du blander Blu Ray spillere så det er ikke mulig å svare hva du bør kjøpe da det er helt ulike spillere de har nevnt
    Man betaler vel hovedsakelig for hva en spiller har av valg / ytelse/byggkvalitet

LX 52 har du nevnt er veldig bra spiller men like treg som BDP 320
    Er vel hovedsakelig påkostet for digital overføring + kanskje spilleren med flest bildejusteringsmuligheter av alle spillere man får kjøpt

Samsung BDC-8500 er en BD spiller med 500 GB harddisk å er da med opptaksmulighet samt den har 7.1 analog utganger

Philips BDP9500 er påkostet spiller analogt ut men har vel lip sync problem (om det ikke er forbedret) (å ingen lip sync innstilling/korrigering )
    har 7.1 analog utganger , bra video brikke men ingen innstilling/justeringsmulighet til bilde
    Har mulighet til flytting av txt

Hva er viktig med en spiller (funksjoner)
    Pris man max ønsker å gi for en
    så kan man kanskje begynne å anbefale

(av de tre du har nevnt ville jeg valgt LX52 pga bilde/lyd kvalitet som jeg ser som viktigst på en spiller å ikke alle fancy muligheter men da har du en like treg spiller så egentlig er det vel ingen alternativ)

Newcomer
    Medlem siden
    May 2010
    Poster
    30
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har oppdatert programvaren ja. Det viktigeste for meg er bilde og lyd kvalitet, kunne sikkert levd med treig spiller hvis den ikke låste seg. Den har nå låst seg 6-7 ganger iløp av 5 dager, så får vel se på LX52, eller kanskje LX53.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •