Nye Pioneer Bluray spillere.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Intermediate corleone sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    807
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Nye Pioneer Bluray spillere.

Ser L-Sound nå selger nye Pioneer spillere, noen som har de enda og er det noe særlig forskjell fra fjorårets spillere?Blu-Ray - L-Sound AS

Intermediate hygen sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    3,330
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av corleone
    Ser L-Sound nå selger nye Pioneer spillere, noen som har de enda og er det noe særlig forskjell fra fjorårets spillere?Blu-Ray - L-Sound AS
    Har ikke spillerene nei

Største forskjellen er at de har quick start (power on 0,8 sekunder tror jeg)
    De kan vel styres av iphone, ipod touch
    mener de har wifi mulighet
    mulighet for youtube

Quick start er jo det viktige som har manglet på ellers bra spillere fra Pioneer , Denon , Marantz
    Nå kommer alle 3 med hurtigstart (er vel ca 2 år etter mange andre spillere men nå endelig)

Har vel ikke lest så mye om dem ennå men tenker man 3D kommer pioneer med 2 stk 3D kompatible modeller senere i år

Intermediate Tronic sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    17 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ville mye heller hatt subtitle shift enn 3D kompatibel.

Intermediate Ultima sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,184
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av corleone
    Det ser ut som 330 har fått multikanal PQLS. 320 har bare for stereo. Men mye viktigere er at Pioneer får opp dampen, de er nemlig ganske trege spillere.
    Sony KD 55X8509C | Denon AVR X6200W | Cambridge Azur 840W | Hegel HD11 | Cambridge Azur 751 BD | PS3| Tecnnics SL-Ma1| B&W 804 Diamond, B&W HTM4 Diamond, B&W DB3D, Dali Suite R0,8, B&W M1, Focal Dome | Apple TV |

Intermediate hygen sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    3,330
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal vel være obs på sammarbeidet mellom Pioneer og Sharp
    Det er nødvendigvis ikke dårligere spiller jeg mener men første Sharp/Pioneer Blu Ray sammarbeid så man i fjor da Pioneer BDP 120 var klin identisk med Sharp (tror den het 22u eller noe)

Nå er jo sammarbeid ikke det samme som de spillerprodusenter som kjøper en bd plattform å setter sitt navn på spilleren som mange gjør.

Det er mange tråder på forum rundt om ang
    Pioneer BDP 330 er meget lik Sharp
    å her kikket jeg litt å fant Sharp BD-HP70U både som bakside spiller og manual som meget like
    (ikke så lik som mellom bdp 120 og sharp (22u?) for der var bare produsentnavn forskjellig men så langt jeg så var rekkefølge på de ulike info i manualer til BDP 330 og BD HP70U byttet rekkefølge)

(hva er pioneer eller sharp deler eller om spilleren er nærmest 100% Sharp med Pioneer logo ?)

Ja noen forskjeller kan være ang rs232 , sharp har ikke pqls tror jeg , osd vil ha mange likheter men ikke identisk ,
    forskjell mellom usa og europa modeller ang multichannel analog for Europa modeller vil ikke ha multichannel analog utganger.

Vi har lenge vist om sammarbeidet men om det er negativt/positivt i form av ytelse ?
    Den gangen sammarbeidet ble klart var det mange hyl men Pioneer lovet at ELITE spillerene skulle være Pioneer produkt
    men
    er LX53 ELITE ? (tror ikke det men USA modellen tilsvarende heter BDP 33FD og er Elite spiller)
    Jeg har sammenlignet litt mellom BDP LX53 og Sharp BD HP24U og finner mange likheter
    (manual på usa modell Pioneer BDP 33FD har jeg ikke funnet så jeg har ikke fått sett om Elite spiller er helt anderledes enn de som ikke er Elite

Dette er egentlig ikke ment for å fyre opp men for enkelte ligger Pioneer hjertet nær å mange liker ikke Sharp innblanding.
    Jeg skriver ikke at sånn er det men se på det som en mulighet for at de billigste Pioneer modellene kanskje mister litt
    (hvorfor beholdt ikke BDP 330 48 bit deep color som BDP 320 ? hvorfor er LX 53 36 bit da LX52 er 48 ?)

Man må vel se på komponent sammenligning , ytelses sammenligning så får man vel svar med tiden........

for de som vil sammenligne spillere/manualer
    Pioneer 330 usa Pioneer USA - BDP-330 - 1080p Streaming Blu-ray Disc Player

Pioneer 330 Europa BDP-330 BD-Live Blu-ray-platespiller med nettverksfunksjoner og front-USB - Pioneer Blu-Ray og DVD-spillere

Pioneer LX53 Europa BDP-LX53 LX Series Blu-ray disc player with BD-Live, PQLS Multi Surround, Control with HDMI and Network Functions - Pioneer Blu-ray, DVD Player

Pioneer elite BDP 33FD usa http://www.hillresi.com/PDFS/BDP-33FD.pdf

Sharp BD HP 70U usa AQUOS | Blu-ray Disc Player | BD-HP70U | SHARP

Sharp BD HP 24U usa BD-HP24U | Blu-Ray | Home Theater | AQUOS | SHARP

Pioneer BDP-333 blir vel bare solgt med en avr og er vel sansynligvis en BDP 330 + -

Pioneer BDP 31FD usa ? http://www.hillresi.com/PDFS/BDP-31FD.pdf

Mye er også snakk om Pioneer BDP 24FD ? (vil vel hete 33fd)

Det mangler litt for bedre sammenligning men alle spillerene er ikke i salg ennå
    det er (usa)Pioneer Elite bdp 33fd + Sharp modeller til Europa tilsvarende usa modellene

Lave priser liker man men er selv litt skeptisk når BDP 330/LX53 har 30-35% lavere nypris enn BDP 320/LX52 da de kom.....er ikke vanlig at slik skjer med Pioneer å kan dette gå på bekostning av kvalitet/ytelse

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •