Nettverksproblemer med BD-spillere

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Expert Gurba sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    8,327
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Nettverksproblemer med BD-spillere

Jeg vet ikke hvor problemet ligger så jeg lager tråden her.

Jeg har en LG BD370 og en Samsung BD-P1580. Har nettopp sendt inn LG'en pga at jeg ikke kommer på nett med den. Har prøvd kabelen og routerporten til PC'en uten at det hjalp. PC'en fungerer på nett som dere ser. Mens LG'en er på verksted så koblet jeg opp Sansung'en, men den vil heller ikke koble seg til nettet. Jeg har ikke gjort noen forandringer i router/modemet før LG'en plutselig begynte å klage over at den ikke kom på nett så det er nokså mystisk. Det er litt rart at begge spillerne plutselig skal ha nettverksproblemer. LG'en prøvde jeg alt med før jeg sendte den inn, men Samsung'en har jeg bare prøvd statisk IP uten at dét hjalp. Jeg er litt spent på hva verkstedet finner ut med LG'en. Hvis den virker hos de så vet ikke jeg hva som er galt.

Noen som har noen tips til hva jeg kan prøve?

Intermediate Eleanor sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    714
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Får du en "lovlig" IP adresse for nettverket ditt på BD spilleren hvis du setter den til å få dette tildelt av routeren, samt å sette DHCP på i routeren slik at den deler ut IP adresser.

Har selv hatt en del nettverks problemer i mitt oppsett, men der var konklusjonen til slutt at noen av nettverkskablenes kontakter ikke låste ordentlig i inngrep og det ble dårlig kontakt.

Intermediate Eleanor sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    714
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du funnet en løsning på problemet Gurba?

Expert Gurba sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    8,327
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke ennå. LG'en er på verksted så jeg venter til den kommer tilbake, enten reparert eller med faktura for feilsøk. Hvis verkstedet har samme problemet så er det jo spilleren. Hvis ikke så må jeg begynne å feilsøke hjemme.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •