Nuforce Oppo BDP-83SE vs Oppo BDP-83SE

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Active
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    315
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Nuforce Oppo BDP-83SE vs Oppo BDP-83SE

Hei.

Jeg skal ha en Oppo BDP-83SE evt. en nuforce-utgave.

Jeg har forsøkt å finne tester av disse to opp mot hverandre men kan ikke se at det ligger noen ute på nettet. Er det noen som har funnet det?

Det ser foreløpig ut til at det blir Oppo BDP-83SE, men jeg lurer litt på hvor jeg skal kjøpe den.

httech her i Norge er kanskje det tryggeste alternativet - bortsett fra at det er et lite firma som kan gå dukken når som helst og man da sitter med skjegget i postkassa ettersom produsentens garanti ikke gjelder da den er gjort regionløs.

Jeg tenkte kanskje det var mulig å kjøpe den fra UK med garanti fra butikk og få den sendt til Sverige for å unngå moms og dermed spare noen kroner. Er det noen som vet om noen butikker i UK?

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    588
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ryback
    Hei.

Jeg skal ha en Oppo BDP-83SE evt. en nuforce-utgave.

Jeg har forsøkt å finne tester av disse to opp mot hverandre men kan ikke se at det ligger noen ute på nettet. Er det noen som har funnet det?

Det ser foreløpig ut til at det blir Oppo BDP-83SE, men jeg lurer litt på hvor jeg skal kjøpe den.

httech her i Norge er kanskje det tryggeste alternativet - bortsett fra at det er et lite firma som kan gå dukken når som helst og man da sitter med skjegget i postkassa ettersom produsentens garanti ikke gjelder da den er gjort regionløs.

Jeg tenkte kanskje det var mulig å kjøpe den fra UK med garanti fra butikk og få den sendt til Sverige for å unngå moms og dermed spare noen kroner. Er det noen som vet om noen butikker i UK?
    Det er en bra test i Hjemmekino nr. 3 hvis du har tilgang til det numeret.

Ut i fra den testen så er SE det beste kjøpet hvis lyd står høyt på ønskelisten, det var ikke stor forskjell opp til nuforce-utgaven.

Jeg kan trygt anbefale httech det firmaet har eksisert i mange år og er et seriøst firma!!!

Active
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    315
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg leser at httech sier de har garanti på spilleren. Er det noen som vet hvor lang garanti? Jeg sendte de en mail tidligere i dag men har ikke fått svar ennå.

Så vidt jeg vet så sier ikke norsk lov noe om garanti, kun reklamasjonsrett.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    588
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ryback
    Jeg leser at httech sier de har garanti på spilleren. Er det noen som vet hvor lang garanti? Jeg sendte de en mail tidligere i dag men har ikke fått svar ennå.

Så vidt jeg vet så sier ikke norsk lov noe om garanti, kun reklamasjonsrett.
    Jeg vet ikke dette men vil tro 14 dager angrerett, og 2 år garanti på spilleren.
    Jeg har Oppo bd 83 se og er utrolig fornøyd.
    Jeg har hatt Sony bdp-300, pioneer 70a, panasonic bd50 og playstation 3, Oppo slår alle ned i støvlene i mine øyne og øre, samt at du kan bruke den til nettverks steaming av mkv. filer. Super spiller!!!
    Om man trenger hjelp så må det være enklere og sende spilleren til en i Norge, i stedet for utlandet?

Newcomer sringstad sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Oppo Bdp-83se

Hei .
    Jeg har også en OPPO BDP-83SE. Byttet ut en Onkyo BDP 1000S. OPPO er glimrende på alle formater. Jeg bruker analogutgangene på SACD, siden jeg ikke har forforsterker som dekoder dette formatet. Dette også er helt glimrende. Jeg kjøpte den på eBay fra USA. Betalte noen få kroner i mva. Fikk den sendt med JetCarrier. Billig, trygt og enkelt. I sum kostet det hele ca 8500 kroner.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •