LG BD560 Sonefri ??

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

LG BD560 Sonefri ??

Er det en eller annen mulighet å gjøre LG BD560 sone fri på dvd delen ?

Har prøvt å hente ned den filen som kan brennes på ei plate og sette i LG spilleren for å kunne gjøre den sonefri, men det funket ikke, spilleren kommer med feilmelding check disc og ejecter cdeen.

Jeg vet det var problemer med denne måten på LG BD390 også når den hadde den nyeste software, men tviler at det vil virke på LG BD560.

Har noen fått LG BD560 sonefri på dvd delen vær så snill og fortell hvordan du fikk det til .

Expert Gurba sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    8,327
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    På 370 og 390 så finnes det nedgraderings firmware. Når den er lagt inn så kan spilleren gjøres sonefri. Deretter så er det bare å oppgradere som vanlig. Fungerte fint på min 370. Mulig det er noe sånt på 560'en óg.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det som er problemet med min LG BD560, er at jeg kan ikke få sjekket om dette virker, fordi det finnes ennå ikke tidligere oppgraderinger, eller nyere til denne, det ser ut som den spilleren jeg har kjøpt nettopp er lansert i butikkene.
    Jeg har vært på LG sin web side og sett etter oppgraderinger, men fant ingenting, eneste jeg fant var info om den.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •