Panasonic DMP-BD85 DivX over DLNA

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Angry Panasonic DMP-BD85 DivX over DLNA

Er ikke helt fornøyd med kvaliteten av DivX dersom jeg spiller det av via DLNA. Bildet får en bred svart ramme og pixeleringen er forferdelig. Omtrent som filmopptak fra en billig telefon.

Noen som vet hvordan man skalerer opp bildet slik at det når ut til rammene? Og høyner kvaliteten, fjerne pixellering??

Dersom jeg kopierer DivX filmen til en USBpinne og spiller av fra den, så blir det upåklagelig. Det blir også bra når jeg streamer filmen til min bærbare (802.11n). Har testet div innstillinger med det trådløse nettet uten at det hjelper. Ser at routeren rapporterer kvaliteten fra mellom 58-74%, hastigheten varierer mellom 52 og 164Mbps. Må jeg over på kobber for at DLNA skal virke tilfredsstillende? Eller er det en Windows Media Player issue på server siden? Noen som har erfaring med denne spilleren eller samme problemstilling?

Oppsett:
    Panasonic DMP-BD85
    Firmware version: 1.30
    Wireless LAN module: 1.34
    Double Speed Mode 802.11n 2.4GHz/40MHz (Reception strength: 5/5)
    D-Link DIR-655 h/w:A3 f/w:1.21EU
    Media server er Window 7.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    668
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk du løst dette problemet? Jeg vurderer spilleren og kommer til å bruke funksjonen du sliter med.

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    1,001
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    kan være at spilleren kompanserer for dårlig båndbredde over trådløst nett, gjorde det på LG390 som har trådløst nett (vlan ga dårligere bilde en usb stick ved avspilling av samme fil), best å kopiere over.
    Sony KD75ZD9 - Samsung UBD-K8500 - yamaha rx-a2050 - emotiva xpa2 - klipsch rp-280f - xbox one x -ps4pro - nintendo switch

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •