DVD spiller for 599,-

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer oyvindherman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    246
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

DVD spiller for 599,-

Hos Coop Prix. Tror jeg skal kjøpe denne til barnerommet. Spilleren er selvfølgelig et ugga-bugga merke, men har et overraskende pent design. Slang og med en nydelig gråfarve. Den tar alt av formater - også mp3 og kodak photo cd. Det jeg lurer på er om noen kjenner til dette formatet? Kan jeg brenne en cd med jpg bilder og kjøre direkte, eller trenger jeg et kodak program for å lage en slik cd?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    98
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Re: DVD spiller for 599,-

Sitat Opprinnelig postet av oyvindherman
    Hos Coop Prix. Tror jeg skal kjøpe denne til barnerommet. Spilleren er selvfølgelig et ugga-bugga merke, men har et overraskende pent design. Slang og med en nydelig gråfarve. Den tar alt av formater - også mp3 og kodak photo cd. Det jeg lurer på er om noen kjenner til dette formatet? Kan jeg brenne en cd med jpg bilder og kjøre direkte, eller trenger jeg et kodak program for å lage en slik cd?
    Jeg kan ikke si så veldig mye om Kodak Photo CD, men kanskje litt. Det er et format som Kodak lanserte for ganske mange år siden. Det var egne grisedyre spillere som kosta 5000 kroner eller noe slikt (Mine foreldre kjøpte en..) og det kosta skjorta å fremkalle bilder (og det måtte gjøres på spesielle fotobutikker tror jeg). Om verden har gått såpass fremover at man nå kan lage sine egne photoCD'er vet jeg ikke, men det kan kanskje se slik ut. Jeg har klippet ut noe fra en vilkårlig cd-brenner hos komplett:
    Støttede CD-formater CD Text, CD Extra, CD-DA (audio), CD-I, CD-ROM XA, Photo CD, Video CD, CD-ROM, CD+G (Karaoke CD)

Photo-cd var i utgangspunktet en fin teknologi og en god ide, synes jeg. Man kunne hive ut lysbildefremviseren og få skarpe fine bilder på TVen/prosjektoren. Men nå som det går i HTPCer og slikt uansett så vet jeg ikke om photo Cd er så kult lenger..

Hågen

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0