problemer med å få spilt av orginal dvd'er???

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

problemer med å få spilt av orginal dvd'er???

allo allo

jeg har ett phillips hts 3357 hjemmekino som jeg har gjort sonefri, men nå etter 2 år nesten så har den problemer med å spille av orginal dvd.. noen som har noen tips på hvordan jeg kan få fiksa det???

Active
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg hadde en radionette dvd spiller som jeg gjorde sonefri en gang i tiden. Fikk med et ark fra forhandleren der det stod en beskrivelse av hvordan jeg fikk den sonefri (velg sone 0). Det stod imidlertid en liten notis om at ikke alle dvder lot seg avspille med sone 0. Løsningen da ble å kjøre igjennom beskrivelsen på nytt, men velge den sonen dvden hadde. Har du derimot gjort noen hardwaremessige tiltak, kommer jeg ikke på noen forslag/løsning.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av TheCableGuy
    Jeg hadde en radionette dvd spiller som jeg gjorde sonefri en gang i tiden. Fikk med et ark fra forhandleren der det stod en beskrivelse av hvordan jeg fikk den sonefri (velg sone 0). Det stod imidlertid en liten notis om at ikke alle dvder lot seg avspille med sone 0. Løsningen da ble å kjøre igjennom beskrivelsen på nytt, men velge den sonen dvden hadde. Har du derimot gjort noen hardwaremessige tiltak, kommer jeg ikke på noen forslag/løsning.
    jeg fikk oxo tips om å oppgrader hardwaren men det funka ikke med tanke på det med dvd avspillinga... litt frusterende...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •