Primare DVD26hdmi

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Primare DVD26hdmi

Hei, beklager hvis dette har vært tatt opp tidligere, men har søkt endel på forumet nå og ikke funnet noe svar (kan jo legge til at jeg er helt ny også da her8) )
    Så, jeg har en primare dvd26hdmi hjemme på lån nå og vurderer kjøpe denne da soundgarden har ryddesalg og demomodellen går for 4990,- noe jeg syns var grådig billig Har dlp projektor som er HD ready, men ikke full HD. Ellers har jeg en primare P30 prosessor, Teac vrds T1 cd transport, parasound hca1200 effekttrinn til front og et rotel 6 kanaler som er brokoplet til 3 til senter og bak, fronthøyttalerne er infinity kappa 8.2i
    Det jeg bruker nå som signalkilde til dvd og bluray er en rimelig phillips bdp3000 bluray spiller.
    Så, med primaren på så ble jo bilde noe aldeles bedre, og lyden ble også bedre med å bruke spilleren sin DAC istedet for prosessoren sin DAC og teac drivverket. Men spørsmålet er jo, er det bluray som er fremtiden? bør man heller investere i en bra bluray spiller? Og hvor dyr bluray spiller må man opp i for å matche primare sin dvd26 på dvd og cd avspilling?
    Er veldig i beit her for hva jeg skal gjøre, og skal levere dvd spilleren tilbake idag og bestemme meg
    Også sendt mail med primare, og dem sier dem har bluray spiller under planlegging, men ikke nårtid den er forventet på markedet, pris aner man heller ikke, men vil anta det blir mer en 5k og det var heller ingen ny utgave av DVD26hdmi i vente, så egentlig litt nysgjerrig på hvorfor faktisk soundgarden selger demomodellen ut..
    Mvh Torbjørn

kan vel gjerne nevne at jeg vurderer selge drivverket, samt en eldre parasound D/AC 1000, noen som har noen formening om hva slikt er verdt, om det i hele tatt er verdt noe

Intermediate DrErling sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    4,087
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva med en Oppo BDP-83?

BDP-83 er en multispiller som har fått mye skryt.

Tviler vel dog på at hverken Oppo eller Parasound matcher Teac som rent cd-drivverk, uten at jeg har særlig peil på det.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hei, takk for svar, aldri hørt om oppo, men så absolutt bra ut, måtte vært en 83SE, men da var det ti laken gitt, dobbelt så mye som primaren
    Antar du mente at hverken oppo eller primare matchet teac som rent drivverk, og det tror jeg nok du kan ha rett i, men totalt sett drivverkog prosessor DAC vs primare dvd26 så låter dvd spilleren mye bedre, eneste måten å få teac'n til å låte bedre er jo da å oppgradere den med en ny dac, men da får man jo ikke gleden av bedre dvd bilde i tillegg
    Men, ser jo at oppo leverandøren er på ålgård, 10 min herfra gitt får ta turen opp og prøve

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jaja, da hadde man handlet DVD26hdmi