Philips dvdr70

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer Beach sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    168
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Philips dvdr70

Noen som har noen erfaringer med denne spilleren? Den er jo rasende billig for tiden (ca. 2500),- Har lenge gått og sett på en dvd brenner som både skal erstatte en videospiller og brukes som tuner for projektor. Er det noe å satse på. Er klar over at det er en utgående modell, men den må da duge? Sikler egentlig på jvc sin, eller de nye pioneerene, men de er litt for dyre for meg akkurat nå. Erfaringer???

Guru Peakman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    5,232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    - Treg
    - ikke veldig brukervennlig (sammenlignet med Pioneer)
    - men absolutt verdt 2500.-

Tror kanskje jeg heller ville valgt den nye Pioneeren som selges av samme kjede til 3500,-

Newcomer Beach sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    168
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror kanskje jeg dropper dvdr70 ja. Selv om det var billig. Sammenlignet størrelsen på den med den nyeste pioneeren med 80GB harddisk, 520 ettellerannet, og pioneeren var "mye" mindre i størrelse også. Jeg jobber jo hos en forhandler, så jeg får jo mine rabatter hos leverandørene:) Har også en del "Pioneer-dollar" hos Pioneer for de som vet hva det er:) Blir nok en pioneer eller jvc i stedet. Selv om jeg sikkert ikke får de så billig som 2500,- Men betaler heller litt mer for bedre kvalitet.

Active Kjottolf sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Etter en firmwareoppgradering(som gjøres enkelt via internett) er DVDR70 er en meget god og enkel videomaskin. Den er ikke spesielt avansert, men fungerer godt for brukere uten avanserte krav. Dette er også entry-modellen til Philips. Husk at denne er på vei ut nå og vil bli erstattet av en bedre modell.
    Det er en god opptaker og jeg ser ikke poenget i at noen skal betale en tusenlapp eller mer for en annen modell hvis man ikke har behov for en rekke funksjoner.
    Jeg er ikke enig i at Pioneer er mer brukervennlig enn Philips. I alle fall ikke sist jeg prøvde... Jeg har selv valgt å utsette innkjøp av DVD-opptaker, men det kommer vel når utviklingen har gått et par hakk videre.

-Kjetil-

Active Prec sin avatar
    Medlem siden
    May 2003
    Poster
    428
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ikke testet dvdr70, men dvdr80. Denne kjøpte jeg i Januar, men etter bare 1-2 ukers bruk leverte jeg den tilbake og fikk pengene igjen. Menysystem var (etter min mening) ulogisk oppbygd. Masse trykking, lite action. Den var kresen på eldre brente plater. Flere ting også selv om jeg ikke husker alt.

Kjøpte meg en Pioneer 3100S. Denne var jeg veldig fornøyd med helt til den plutselig ikke ville spille av en eneste plate. Error var det eneste som sto i displayet. Måtte dra ut kontakten for at den skulle begynne å respondere igjen. Leverte den til reperasjon, det tok 1.5 måneder. De fant selvfølgelig ingen feil med spilleren. Hadde hatt en dårlig dag, så det ble litt munnhuggeri med betjeningen ops: . Tok den hjem og mirakuløst nok så virket den som den skulle. Kanskje den bare ville ha seg en tur til Oslo... hva vet jeg. Siden har den fungert.

Kommer nok masse nye modeller som passer bedre for hifi/hjemmekino folk i tiden fremover. Vent litt hvis du kan

Mvh
    KKa

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjottolf: Noen spesiell grunn til at "alltid" Philips-produkter appellerer mest til deg? :wink:

Active Kjottolf sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tiger
    Kjottolf: Noen spesiell grunn til at "alltid" Philips-produkter appellerer mest til deg? :wink:
    Dette spørsmålet hører vel hjemme som privat melding og ikke som DVD-diskusjon.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •