42" Toshiba LCD,prob med rosa flekker..

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    76
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

42" Toshiba LCD,prob med rosa flekker..

Bilde på denne tv'n har begynt å rulle til tider,å nå har det begynt å komme rosa forstyrelser ganske ofte,å bildet blir grønt innimellom rulling å rosa forstyrelser(se bilde) Denne ble kjøpt 18.12-09 på Lefdal i sandvika,(beste julegave noen gang igrunn,til nå... Toshiba regza 42" lcd,Jeg trenger vel ikke godta en reprasjon på denne etter så kort tid? Jeg tenker selv på å kreve en ny tv der nede,hva har jeg rett på? Om de skulle tilby meg en ny tv så kan det hende jeg ikke får samme merke men kan velge selv til samme pris selvfølgelig,hva foreslår dere da eventuelt? Skal isåfall ha lcd siden jeg bruker skjermen mye via pc å.

Tilføyer litt info om denne tv'n:HD ready 1080p,meta brain,resulution+,active vision.
    Toshiba Regza 42AV635DN.
    Kan ikke si jeg er misfornøyd med tv med tanke på bildekvalitet,men denne rosa fargen som kommer til tider,å at bildet plutselig begynner å rulle.(ved full kvalitet på signalet inn på riksboksen).

Noen som har innspill ang dette rosaskjæret i bildet å at det ruller til tider?

Kanskje jeg bør gå for en plasma om jeg får mulighet å bytte inn denne i annen tv?
    Litt ps3 spilling,men ikke mye.Stort sett tv å film titting samt at jeg kobler til pc'n på den,men mest tv å film

Å ikke minst,har jeg rett på en ny tv når denne har blitt som den har blitt etter så kort tid??

Håper på noen innholdsrike tilbakemeldinger her
    KLIKK PÅ LINK FOR Å SE BILDE I ET ANNET FORUM JEG HAR POSTA DET SAMME SOM HER,skjønte ikke helt åssen jeg fikk lagt til bilde her:
    bimmers.no • Se emne - Prøver her,problem med 42" toshiba lcd etter drøye 2mnd

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    42
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Intermediate Doc.G sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Sted
    Steinkjer
    Poster
    1,662
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Toshiba

Å ikke minst,har jeg rett på en ny tv når denne har blitt som den har blitt etter så kort tid??
    I utgangspunktet har du ikke det. Butikken vil uansett sende skjermen til verksted for testing. Hvis det er billigere for dem å reparere tv enn å gi deg en ny så blir tv reparert.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •