Kjøpe ny tv

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3

Tråd: Kjøpe ny tv

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Kjøpe ny tv

Jeg skal kjøpe ny tv. Jeg synes det virker som om denne gir mye for penga Deal.no: LCD-TV 46" - 55", Sony 46" LCD-TV KDL46W5500
    Er det noen som har andre forslag. Budsjettet er på ca 10 K og den må være over 40 tommer

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har nettop sendt to stk av de der i retur. Bildet er helt kanon, men det er stygge problemer med baklyset. Clouding og lyskastere i hjørnene.

Har fått en panasonic G10E 46 tommer nå, og den har bedre sortnivå og ingen baklysproblemer. MEN den er slettes ikke feilfri. Den sliter med pulserende bilde i hvite og lyse scener. Og lyden er helt fantastisk ræva! På filmer med ambient bass må man ha lyden nesten av for å unngå skurring og risting.

Om du kan leve leve med / tørr risikere clouding og lommelykter i hjørnene så er sonyen det beste valget i mine øyne. Vil du har en skjerm der sort er sort, så er plasma veien å gå.

Men ta det fra en som ikke er spesielt opptatt av hverken lyd eller bilde; for 10k så får man ikke en perfekt flatskjerm i dag. Alle har sine fordeler og ulemper. Alt i alt utrolig mye dårlig synes jeg! Det ender for min del med at jeg valgte den som var minst dårlig...

Active
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    377
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var også pulserende bilde på min G10 når den var ny,det forsvant etter ett par dagers bruk,nå er allt strøkent,litt hørbar viftesus har også blitt gravis bedre,(merkelig)mulig den trenger litt innkjøringstid.jeg byttet også ut en Sony med clouding til fordel for plasma.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •