Samsung PS50B65 og Canal Digital

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Samsung PS50B65 og Canal Digital

Heisann,

Jeg er på utkikk etter 50" plasma med intergrert kabel-tv-tuner og har sett på Samsung PS50B650. Denne har støtte for både DVB-T MPEG2/4 og DVB-C MPEG2/4, og er oppgitt til å være kompatibel med Riks-Tv. Men jeg lurer på om jeg kan bruke denne på Canal Digital? De har ikke oppgitt noe om det hverken på NetOnNets eller på CD's sider.

Takker for svar

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ynor
    Heisann,

Jeg er på utkikk etter 50" plasma med intergrert kabel-tv-tuner og har sett på Samsung PS50B650. Denne har støtte for både DVB-T MPEG2/4 og DVB-C MPEG2/4, og er oppgitt til å være kompatibel med Riks-Tv. Men jeg lurer på om jeg kan bruke denne på Canal Digital? De har ikke oppgitt noe om det hverken på NetOnNets eller på CD's sider.

Takker for svar
    CD bruker DVB-C, så det funker fint ..

CD har så vidt jeg vet kommet med egne CA moduler (som de selv anbefaler, overaskende nok)

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for svar

Jeg fikk tv-en i dag og satte i CAM fra Elkjøp med pairet kort fra CA som jeg hadde kjøpt på forhånd, og det fungerer helt ypperlig. Tom med 15 meters antenne-kabel fra tv-uttaket til tv-en har jeg ingen forstyrrelser på de digitale kanalene. De analoge har jeg ikke orket å søke etter engang. Har norsk språk på tv-en, og får norsk tekst og finner alle kanalene. Jeg kan derimot ikke se den røde stripen som angivelig skal være på B650.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •