32pw9509 vs 32pw9618?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

32pw9509 vs 32pw9618?

Heisann

Har omsider fått tillatelse til å bytte ut den gamle 25" med noe nytt og bedre.
    Jeg har, den forbindelse benyttet de to siste dagene til intens gjennomgang av tilgjengelige produkter.

Så lang er det Philips 32pw9509 (13,700 NOK- Best-Buy) og 32pw9618 (15.000 NOK - Siba) som har pekt seg ut.

32pw9509 virker å være en spesiallmodell - jeg kan ikke finne den i Philips-brosjyrer, selv om flere av de norske kjedene har den i sortimentet.

Jeg har dermed ikke klart å finne noen sammenligninger av disse to modellene.

Hva bør jeg gå for?

Har Digital kabel fra UPC samt et greit surround-anlegg, slik at lyden i TV'en er ikke viktig!

Kindest,
    Tor Å

Active Kjottolf sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    32PW9618 er en gammel og utgått modell med Pixel Plus 1. Denne modellen har meget god lyd, en surroundforsterker, trådløse bakhøyttalere og 6 innebygde høyttalere. Bildet er selvsagt bra, men jeg vil heller anbefale at du kjøper 32PW9509 som er en helt ny modell og som har et bedre bilde med Pixel Plus 2. Det er flere fordeler, men jeg vil absolutt anbefale at du får for 9509.

-Kjetil-

Newcomer
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    38
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg køjpte Philips 32pw9509 hos expert for noen uker siden.
    De satt ned prisen på Tv`n noen dager etter att jeg hadde kjøpt den uten at jeg fikk noe tilbake

Men nå sitter jeg ikke med digitalt signal men vanlig kabel.

Denne tv`n er helt utrolig rå. Det er det skarpeste og peneste bilde jeg har sett på noen tv`r noen gang.

Pixel pluss 2 er helt utrolig, det skaper en dypte i bilde du aldri har sett før. Du tror det ikke før du får sett det

Fargene er helt utrolig. Jeg hadde en av toppmodellene til Philips for 1 år siden 32" og syntes det var knall. Bildet på dvd var selvfølgelig bra..

Men når jeg ser film med denne tv`n selv på vanlig tv signal så overgår det min gamle tv med dvd til de grader.

Jeg vil gi denne tv`n 9,5/10

Det eneste minuset er at du kan se arctifats av og til.
    Når noen beveger seg ser du Ghost.

Men med bra signal vil du nok se mindre av dette.

Anbefaler denne på det varmeste!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •