Offisiell tråd for Panasonic VT20, V20, G20 & X20 plasma-TVer - Side 44

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 44 av 61 FørsteFørste ... 4 14 24 34 40 41 42 43 44 45 46 47 48 54 ... SisteSiste
Viser resultater 861 til 880 av 1215
    Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Men bilde blir/kan bli bedre ved bruk..har jeg hørt..
    Jo, det kan det. Men da snakker vi som regel noen hundre timer på en plasma-skjerm slik at fosforet blir stabilisert.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2010
    Poster
    95
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan man "fjerne" innbrenning på noen måte?
    Har en NRK-Super logo brendt fast. Har hatt det i en halvannen måneds tid nå. Er også et par andre logoer som man ser så vidt. Dette er bare synlig på ensfarget halvmørk bakgrunn.
    Trodde egentlig slike fenomen var midlertidig og at de kom vekk av seg selv etter en tid. Det som er litt merkelig er at det aldri har vært sett på samme kanal i timesvis, altså over to og en halv time i strekk.

Intermediate cyr sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    544
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg så noen lurte på dette med plagsom lyd i TVen. Det er ikke noe nytt.

Alle G20 har summelyd/buzzelyd, det er ikke noe feil. Det varierer veldig hvor følsomme folk er for denslags, og sitter du langt unna TVen og har på mye lyd er det kanskje ikke noe problem. Selv hørte jeg det alt for godt i rolige/stille sekvenser, så G20 funket ikke for meg. At buzzelyden forandrer karakter og styrke med lysstyrke på skjermen er ekstra plagsomt.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    109
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av cyr
    Jeg så noen lurte på dette med plagsom lyd i TVen. Det er ikke noe nytt.

Alle G20 har summelyd/buzzelyd, det er ikke noe feil. Det varierer veldig hvor følsomme folk er for denslags, og sitter du langt unna TVen og har på mye lyd er det kanskje ikke noe problem. Selv hørte jeg det alt for godt i rolige/stille sekvenser, så G20 funket ikke for meg. At buzzelyden forandrer karakter og styrke med lysstyrke på skjermen er ekstra plagsomt.
    har sel en 42" utgave tx-p42g20e uten å ha blit plaga med noe ulyder!

hviste dere at g20 har et problem såm noen tiligere har nevnt?
    ved panorering i bilde tror jeg det heter! når noe står i ro å foreksempel bakgrunen fløtter sei sidelengs så blir bilde helt skeleakti runt det såm står i ro hvis dere skjøner? det er den INTELIGENT FRAME CREATION funksjonen såm skal få raskere bilder uten at det blir treigt når bildene går sidelengs. men når du skrur av funksjonen så blir brobleme borte men da får du lit treigere bilder hved sidelengs bevegelse. det er et lit iriterende problem
    jeg har bare prøvd film i 576P

ER DET NOEN SÅM HAR OPLEVD DET SAMA SÅM MEI SÅM HAR ERFARIN MED OM DET PROBLEMET GÅR BORT I HD FILM MODE HELLER ER ET KONSTANT PROBLEM?

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av SKROTKALLE
    hva er probleme? det er ikke problematisk å lese å skjøne bare man hvil.
    Like uproblematisk som å skrive litt mer lettfattelig, tenker jeg

Er det noen som har testet GT20 ennå? Vil den være like god på 3D som VT mon tro?

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    109
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av yuran
    Like uproblematisk som å skrive litt mer lettfattelig, tenker jeg

Er det noen som har testet GT20 ennå? Vil den være like god på 3D som VT mon tro?

SKAL MAN ALTI SKRIVE KORT Å ENKELT SÅ GÅR DET IKKE ALTI AN Å HJELPE EN SÅM HAR ET PROBLEM. HVIS DU IKKE ER SÅ TEKNISK AV DEI SÅ SKJØNER JEG AT DET KAN BLI LIT VANSKELI Å SKJØNE ALT JEG SKRIVER:-D

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    SKAL MAN ALTI SKRIVE KORT Å ENKELT SÅ GÅR DET IKKE ALTI AN Å HJELPE EN SÅM HAR ET PROBLEM. HVIS DU IKKE ER SÅ TEKNISK AV DEI SÅ SKJØNER JEG AT DET KAN BLI LIT VANSKELI Å SKJØNE ALT JEG SKRIVER:-D
    He he :-D

Newcomer dontomaso sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg bytta min G20 i et annet eksemplar. (Vil forøvrig skryte av Expert Mariero i Stavanger for superb service) Den nye TVen bråker ikke på langt nær så mye som den gamle, så det er stor forskjell mellom TVer i samme serie. På den forrige hørte jeg summinga fra fire meter og på den nye må jeg omtrent inntil TVen for å høre det. Den nye kom ferdig installert med nest siste firmware (2504) og den så ikke ut til å være åpnet. Det tyder på at nye apparater har "løst" problemet med buzz i stor grad.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    109
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av dontomaso
    Jeg bytta min G20 i et annet eksemplar. (Vil forøvrig skryte av Expert Mariero i Stavanger for superb service) Den nye TVen bråker ikke på langt nær så mye som den gamle, så det er stor forskjell mellom TVer i samme serie. På den forrige hørte jeg summinga fra fire meter og på den nye må jeg omtrent inntil TVen for å høre det. Den nye kom ferdig installert med nest siste firmware (2504) og den så ikke ut til å være åpnet. Det tyder på at nye apparater har "løst" problemet med buzz i stor grad.

hveit du at dersåm du kobler tvn din til internet så kan du laste ned nyeste firmwaren

EXPERT jessheim har åså den beste service samenligna med siba elkjøp spasevorld. makan til bra service ska man lete lenge etter! expert har en poletik såm er fabelakti.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2010
    Poster
    95
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har sel en 42" utgave tx-p42g20e uten å ha blit plaga med noe ulyder!

hviste dere at g20 har et problem såm noen tiligere har nevnt?
    ved panorering i bilde tror jeg det heter! når noe står i ro å foreksempel bakgrunen fløtter sei sidelengs så blir bilde helt skeleakti runt det såm står i ro hvis dere skjøner? det er den INTELIGENT FRAME CREATION funksjonen såm skal få raskere bilder uten at det blir treigt når bildene går sidelengs. men når du skrur av funksjonen så blir brobleme borte men da får du lit treigere bilder hved sidelengs bevegelse. det er et lit iriterende problem
    jeg har bare prøvd film i 576P

ER DET NOEN SÅM HAR OPLEVD DET SAMA SÅM MEI SÅM HAR ERFARIN MED OM DET PROBLEMET GÅR BORT I HD FILM MODE HELLER ER ET KONSTANT PROBLEM?
    Dette har blitt nevnt flere ganger tidligere. Så lenge 24 smooth film eller IFC er aktivert så får du alltid denne greia. Uansett hva som er kilde eller oppløsning.

Newcomer Helgenen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    188
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så dukket det opp en feil på tv'en (P50G20ES) etter litt over en ukes bruk. Kjedelig. Må ta kontakt med Expert i morgen :-(

En gedigen svart stripe på fra topp til bunn ca 10 cm.........

Newcomer Hades sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    172
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det mange som har problemer med TX-P50G20E eller? Trodde dette skulle være noe av det beste en kunne få nå?

Jeg har forsøkt å finne en slik tv i butikk i oslo område, men ingen som har på lager. Så jeg vurderer å bestille en på nett i kveld / morgen.

Er TX-P50G20E å anbefale eller bør jeg gå for noe annet evt hva? Hadde egentlig ikke tenkt å bruke mer enn ca prisen på TX-P50G20E som er rundt 11500,-

Takker for svar på denne

Hades

Active
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    412
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Passe ufint å skrive innlegg med CAPS LOCK på.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    109
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    tx-p42g20i har veldi klare bilder å natulige farger! men. det er et men er at jeg syns bildene er lit treigt ikke alti så raskt såm jeg skule ønske serli ved sidebevegelser

jeg hvile ha skjøpt en bra LCD skjerm IKKE LED men LCD!
    plasmateknologien har sine begrensninger
    1: lysstyrken
    2: ikke fult så skarpe bilder såm en bra lcd

at en tv har raske bevegelsene er veldi vikti i en tv.
    ikke alti hør må testfålk såm sier at bilde er raskt å bra
    det er alti noe iriterende med bilde dem ikke nevner.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    109
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Greedo
    Dette har blitt nevnt flere ganger tidligere. Så lenge 24 smooth film eller IFC er aktivert så får du alltid denne greia. Uansett hva som er kilde eller oppløsning.

det står følgende i bruksanvisninga

kompenserer automatisk bildefrekvensen for å gjøre 24p-kildefilmbilder myke (av /på)
    det er bare tilgjeneli for 24p-inndatasignal å vises i stede for " inteligent frame creation

jeg syns bevegelsene blir lit mjukere etter at tvn har ståt på en stund. er det bare jeg såm syns det?

når jeg skrur av IFC heller såm det står i menyen INTELIGENT FRAME CREATION
    så synes jeg bilde blir treigere en det burde, skall hved raske sidebevegelser

er det bare mei såm synes G20 har lit trege bilder å at bilde ikke alti er bra i raske bevegelser?

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    109
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av popkorn
    Passe ufint å skrive innlegg med CAPS LOCK på.
    hva mener du med det? jeg skriver da ikke noe ufint? har det noe med roping å framheving? har hvert på forume alt får kort til å hvite det!

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    109
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    gå in her får å få greie på hvilket panel panasonic pruker på di forskelige tv modelene
    står lit lankt nede på sia

( Panasonic PDP / Faq - íà ïúðâà ñòðàíèöà ,îáñúæäàíå ,ìíåíèÿ )

Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    172
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er Tx-P50G20E bestilt 8)

Noen som vet om Posten Express hjemlevering leverer på lørdager også?

Active
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    412
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    172
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Er dette det samme som komplett bruker da? Når jeg bestilte sto det bare at pakken blir levert mellom 17:00 og 22 på kvelden. Mener det sto Postens Express hjem levering eller noe lignende.

Men da kan det hende den er på døren hos meg i oslo allerede i morgen? :-D

Side 44 av 61 FørsteFørste ... 4 14 24 34 40 41 42 43 44 45 46 47 48 54 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •