Offisiell tråd for Panasonic VT20, V20, G20 & X20 plasma-TVer - Side 16

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 16 av 61 FørsteFørste ... 6 12 13 14 15 16 17 18 19 20 26 36 46 56 ... SisteSiste
Viser resultater 301 til 320 av 1215
    Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    1,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av tor rasmussen
    1. Jeg kan tydeligvis GLEMME panasonic sin brille. Den er så bred foran for å få plass til vanlige briller under, at brillestengerne til Pana-brillen går inn mot hodet mitt som i en likebenet trekant. Resultat, jeg får ikke brillestangen bak øret, men de blir liggende utenpå, eller oppe over kanten på øret.
    (Jeg har et lite hode, størrelse 54 i hjelm og caps).
    Brillen kan holdes på plass med et bånd, side 7: http://service.us.panasonic.com/OPER.../TYEW3D10U.PDF hvis det er en dårlig løsning så er XpanDs universale briller en mulighet?...

XpanD - 3D Cinema Active Glasses - X103 Home

XpanD - XpanD’s New X103 – The Universal Active 3D Glasses Revolution

Skal komme en standard for aktive 3D-briller... One pair of 3D glasses to rule them all | Circuit Breaker - CNET News

Intermediate SVS! -man sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Fredrikstad
    Poster
    2,629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg minnes de 3D-brillene som man fikk på Panasonic sin demo på Electrofil 2010, minnet veldig om de som Sony hadde...
    Forsterker: Marantz SR7011
    Høyttalere:
    Klipsch RP280f - RP450C - RP250S - R115SW
    TV:
    Panasonic VT50 Plasma

Intermediate MaW sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gleder meg til å lese test av VT20. Håper hjemmekino tester C7705 fra samsung og LX950 fra LG også... 8)

Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Fredrikstad
    Poster
    2,629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synes det har vært vanskelig å få noe inntrykk av selve designet på VT20, ut i fra de forskjellige bildene jeg har sett til nå. Ofte har det vært spotlight direkte på skjermen, og rammen rundt har virket litt billig. Jeg fant en ganske så ny omtale av VT20 på Youtube, og jeg synes nå at designet ser meget lekkert ut. Rammen er faktisk ganske pen, spør du meg. Enkel og litt glossy. Nei, dette var slett ikke så værst, Panasonic.

Dette er ikke en skikkelig test, og forutsetningen for å skjønne hva han sier er å kunne tysk Men uansett er kameraet stort sett mot skjermen, og man får et lite inntrykk av design og kanskje også litt sortnivå. Jeg vet jeg vakler frem og tilbake her, men jeg kan bare ikke avskrive VT20 helt ennå; i hvertfall ikke før Finnerud og Hjemmekino har testet den
    YouTube - 3D PLASMA TV von PANASONIC TXP 50 VT 20

Et lite spørsmål:

I testen til HDGuru sto det noe om at "Infinite Black Pro" var aktivisert, men da kun når bildeinnstillingen "Vivid" var aktivisert. Da de målte sortnivået med Vivid og Inifinite Black Pro på, målte sortnivået 0,000 ftL. Sånn jeg skjønte det, var Infinite Black Pro kun aktivert på Vivid.

Spørsmålet mitt blir da: Hvorfor ikke sette skjermen på Vivid, og kalibrere seg ut fra den; så er i hvertfall sortnivået sikret? Antagelig er det noe jeg ikke har fått med meg her, så utdyb gjerne:neutral:
    Høyttalere:
    TV:
    Panasonic VT50 Plasma

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    1,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Spennende!

Test av Panasonic og Sony 3D i neste nr. av Lyd&Bilde. Og rosinen i pølsa::::-D

Sitat Opprinnelig postet av jfinneru
    Er ikke så lenge før vi får inn VT20. Da kan det kanskje la seg gjøre med en liten demo i våre lokaler for våre lesere. planlegger en større 3D-test....
    Panasonic, Sony, LG? Samsung? Philips ? ...

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    1,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    flatpanels dk...

FlatpanelsDK - Forum for fladskærme :: Vis emne - V20 og VT20 test?

Sitat Opprinnelig postet av SVS! -man
    Jeg minnes de 3D-brillene som man fikk på Panasonic sin demo på Electrofil 2010, minnet veldig om de som Sony hadde...
    Det var XpanD briller, de første 3D demoene til panasonic (103") var med XpanDVedlegg 65038 Vedlegg 65037 Første gang de viste frem 50" TV så kom de med en egen prototypeVedlegg 65039 og senere: Vedlegg 65035

Intermediate tor rasmussen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3,637
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    Tor, du vet at man må aktivere ISF-menyer og slikt i en annen meny enn bildemenyen? Merkelig måte å gjøre det på, men når man aktiverer disse så får man tilgang til en hel del flere muligheter som ikke ligger fremme i dagen i utgangspunktet. Dette gjøres vel så vidt jeg vet under innstillinger.

Er ikke så lenge før vi får inn VT20. Da kan det kanskje la seg gjøre med en liten demo i våre lokaler for våre lesere. planlegger en større 3D-test....
    Vet du hvilken meny det gjøres under?
    Skal bort igjen til helgen og vise fruen en liten demo. Vil da prøve å se hvilke muligheter som er der.

Edit:
    Jeg skal skumme igjennom bruksanvisningen for VT20, men søk på ISF gav ingen treff.

Edit2:
    Jo, på side 61-62 står det noen interresante ting.
    Pro-kalibrering aktiveres under bildeinstillinger for å få tilgang til mange flere parametere.
    Og det står at THX-modus ikke er mulig i 3D, men i 2D.
    Så vi vil kunne aktivere THX på alt annet enn 3D.

Tror jeg tar med meg noen egne dvd-er og blu-rays i morgen og tester dem på tv.
    Nå er jeg lei av å se demo-materialet jeg ikke vet om har sine begrensninger eller om det er apparatet.
    Jeg lager min personlige fyldige test i butikken i morgen med HQV-disken, Avatar Blu-Ray og andre filmer jeg kjenner kvaliteten på.

Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3,637
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av SVS! -man
    Det gjør desverre ikke det. Synd for jeg hadde også forhåpninger. Jeg må se VT20 selv, men jeg er veldig skeptisk til dette med degradering av sortnivå. Blir det LG LX950, tro?
    Jeg heller litt i den retnig jeg også.
    Men alle har et eller annet aber:
    Panasonic, jeg liker ikke designet, og uvisst om dårligere sortnivå på sikt.
    Samsung, jeg avventer, men Buzz-problemet i fjor har svekket tilliten til dette firmaet.
    LG, hadde en skjerm innom for noen måneder siden, 50PS8000. Flott tv, men dårlig på SD-signaler.

Men jeg er villig til å gi LG en ny sjangse, eventuelt hvis jeg ser Samsung ruller ut feilfrie apparater gjennom sommer og tidlig høst, så vil jeg også vurdere dem.
    VT20 er i hvertfall på vei ut av listen min, med mindre sommerens tester viser at den er teknisk bedre på det meste.

Expert jfinneru sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    5,983
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vet du hvilken meny det gjøres under?
    Skal bort igjen til helgen og vise fruen en liten demo. Vil da prøve å se hvilke muligheter som er der.

Edit:
    Jeg skal skumme igjennom bruksanvisningen for VT20, men søk på ISF gav ingen treff.

Du er på den amerikanske bruksanvisningen. Det kan virke som den amerikanske varianten ikke har ISFcc. Den norske har i alle fall dette.

Se her:
    Viera TV - Plasma TV - TX-P50VT20 - manuals - Norge

last inn manualen. på side 39 ser du at du må inn i oppsettsmenyen og aktivere ISFcc.
    Videokalibrerer
    AV-tekniker
    Crestronprogrammerer
    AMX Programmerer
    Freelance AV-journalist

afinner@online.no

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,896
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    20. Afsluttende bemærkninger

Det er pt. min opfattelse, at VT20 ikke er en afløser for Pioneer’s 9G plasma-TV, når vi taler ren billedkvalitet, og det korte af det lange er: VT20 er skridt fremad og placerer sig i mine øjne mellem G20 (og måske Z1) og Pioneer 9G. VT20 kommer til dog til kort overfor Pioneer 9G på en håndfuld punkter.

Til gengæld er VT20 også forbedret på en række punkter som f.eks. mindsket fosfor-trails, og desuden har VT20 en bunke features (herunder mulighed for optagelse, flere internetfunktioner, 3D og IFC/24p Smooth Film, hvis man er til den slags), som Pioneers TV ikke har. Det virker som om, at det mest er filteret foran panelet, der er Kuro-teknologi – og måske startede det allerede med Z1’eren, og er siden blevet videreudviklet i G20 og VT20.

Jeg forventer, at APL-kurven for VT20 er relativt pæn – men den kan måske afvige, da panelet/fosforen er anderledes end G20’erens. På dette punkt synes jeg, at G20 var Kuro overlegen – så med lidt held er VT20 også bedre. Indtil videre er det dog kun en antagelse.

Andre parametre som ikke handler om billedgengivelse, vil jeg overlade til flatpanels.dk og deres kolleger at vurdere.

TEST: Har Panasonic nået Pioneer KURO?

Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3,637
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    Så har jeg i dag fått brukt en drøy time halv anden på dette apparatet i butikk.
    Jeg testet 3D demodisken igjen, kjørte kalibrering med DVE, testet med HQV sin test-dvd for kvalitet og håndtering av SD-signaler. Og kjørte et par filmer jeg er kjent med.

3D var Panasonic sin Demodisk
    Blu-Rays var Avatar, DVE, og Transformers.
    DVD var HQV og Lord of War

Det gleder meg å si at tv-en har noen features gjemt. Og de er gull verdt i mine øyne.
    Så la oss gå igang.

Ok.
    Nå viser det seg at det lokale tv og radioverkstedet 500 meter fra der jeg bor har P50VT20 på veggen.
    Har brukt 20 minutter alene med skjermen der over.
    Og dette er ikke et lokale med sterk butikkbelysning. Mer et verksted med et rotete utstillingshjørne.
    Som sagt, i dette hjørnet fikk jeg boltret meg i nesten 1.5 timer med de nevnte plater. Ingen voldsom belysning, og mer belysning som minner om vanlig tv-titting om dagen i en almindelig stue.

1. Jeg kan tydeligvis GLEMME panasonic sin brille. Den er så bred foran for å få plass til vanlige briller under, at brillestengerne til Pana-brillen går inn mot hodet mitt som i en likebenet trekant. Resultat, jeg får ikke brillestangen bak øret, men de blir liggende utenpå, eller oppe over kanten på øret.
    (Jeg har et lite hode, størrelse 54 i hjelm og caps).
    Her har jo det blitt nevnt tidligere at det finnes en stropp med jeg kan bruke.
    Det kan være et alternativ for meg. Men viktigere er det at brillen jeg har prøvd ikke har hatt neseputen montert. Altså, man får litt bedre komfort av brillen med neseputen på.
    Fortsatt er jeg bestemt på å få en annen brille hvis jeg kjøper VT20. Men jeg kan leve med standardbrillen til jeg finner noe annet.
    (Samsung sin synes jeg var mye lettere i vekt enn Panasonic, men vanskelig å huske)

2. Brunfargen var ikke så gale under litt mer dempet belysning, men tv-en ser veldig billig ut.
    (Særlig når det henger en Pana Z1 ved siden av i glass og børstet stål)
    Denne brunfargen tror jeg man fint kan lære å leve med.
    Etter å ha tilbragt så mye tid med tv-en, så lærer man å "like" den.
    Den er overhodet ikke et smykke, og skiller seg ikke positivt ut design messig.
    Men det skrittet tilbake jeg tok da jeg så den i Tyskland har dempet seg en del.
    (Jeg ville gladelig lagt 1.500,- mere på bordet hvis det gav meg design i Samsung og LG sin stil.)

3. Kan ikke si bildet blåser meg av banen. Jeg ble faktisk mere imponert over bildet på 50" Samsung 8-serie plasma.
    Dette står jeg for fortsatt. Det skal sies at på Blu-Ray er skjermen superskarp.
    På Transformers fikk jeg virkelig woaw-faktoren. Og Avatar står knivskarpt den også.
    Men på SD-signaler, dvd og vanlig antenne-tv, så synes jeg min gamle tv gjør en del bedre jobb. (42PV60). Men det er nok fordi min gamle er 720p og 8 tommer mindre.
    Men jeg har nå funnet meg i at det nok ikke er noen skjermer i 50"+ full HD som vil gi meg samme SD-bildet som det jeg har.

4. THX-profilen få jeg ikke aktivert når jeg så blu-ray. Normal, dynamisk, cinema smooth, kino, spill.
    Går jeg over til antennesignal dukker så THX-profilen opp som et valg.
    RETTELSE:
    THX er tilgjengelig på det meste. Bare IKKE i 3D-modus. (Jeg har jo kun testet tv i 3D tidligere, og 5 sekunder antenne).
    Så jeg fikk satt både THX på vanlig antenne-tv, dvd og blu-ray avspilling.

5. På HDMI inngangen er det særdeles få innstillingsmuligheter. Som nevnt ikke noe THX-setting, og kun de vanlige, lys, kontrast, farge, skarphet.
    Ikke en gang individuell fargeinnstilling.
    (Kan det være noe særlig med 3D og at standarden tåler dårlig avvik i oppsett????)
    Som det er kommet frem, så aktiverer man isfccc-menyen under tv-en sine generelle innstillinger. Så har man mere å fare med.
    Det man får ekstra å justere på er "gamma", "gain" for rød, grønn og blå i lyse og møkre områder.
    (Heter det gain high, og gain low kanskje???)

6. På demodisken står jeg fortsatt for følgende. Panoreringer over Canyon og daler virker litt hakkete. Men jeg er villig til å henge det på kilidematerialet, for når så jeg gjennom 15 minutter av demodisken, og opplevde mye rart.
    TADA!!!
    Så fikk jeg aktivert "24p filmmodus". Og Canyon flyter fint avgårde.
    Og ENDA BEDRE, så fant jeg også IFC-funksjonen. (Intelligent Frame Creation).
    Sikkert interpolering av bilder, eller å legge bilde imellom to bilder.
    Resultatet var i hvertfall gull i mine øyne. Panoreringer og objekter som beveger seg ble mye mer rolig, skrape og behagelige å se på.
    I starten av Transformers når helikopteret flyr over sanden og vi kun ser skyggen, så filmes det på helikopteret som kommer inn i bildet. Med IFC av, så var bildet litt stressende. Med IFC på stod helikopteret skrapt og fint, og hele bildet fikk en fantastisk ro.
    Samme på DVE-platen når vi ser de to som sitter på en restaurant. Først filmer kamrea bort langs noen tallerkner. Med IFC av går det litt i rykk og napp. Med IFC på flyter kamera bortover, og alt er skarpt og fint.

Denne funksjonen fikk virkelig smilet mitt til å gå fra øret til øret.
    Skjønner ikke hvorfor den står "off" som default!

7. På demodisken var noen 3D-effekter VELDIG gode. Lokomotivet var virkelig bygget sammen i 3D. Så var det i kajakk nedover en elv, og vann spruter ut av skjermen og føles nesten som det renner nedover på selve brillen.
    Andre ting var mere sparsommelig delt opp i forgrunn, hovedgrunn og bakgrunn. Så det så nermest ut som en 2D figur stillet opp i en skoeske. Altså ingen 3D følelse utover at noe står foran og annet bak. Noen scener var perfekt gjengitt. Andre som til dels uskarpe.
    Til og med en scene som var mye crosstalk i. Jeg trodde brillen hadde skrudd seg av, men når det ble skiftet mellom vinkel A og vinkel B i scene, så var vinkel A med crosstalk hver gang, og vinkel B uten.
    Her må det nok tillegges kilden.
    Scenen med cross-talk har crosstalk uansett hva. Om jeg pauser bildet, spiller scenen vanlig eller hva som helst, så ser man dobbeltbilde.
    Men så er stort sett kun den scenen man ser det i.
    Jeg kan myse etter crosstalk andre steder, men det er vanskelig å få øye på.
    Så jeg tror akkurat denne scenen er kodet feil eller noe.

Alt i alt så må jeg dessverre si at det ikke er noe med denne tv-en som blåser meg av banen.
    Kjørte litt SD-signaler, og den var ikke noe woaw-faktor på hva den klarte å trylle frem der.
    Her vil jeg si tv-en har tatt et kraftig skritt oppover i dag.
    Etter å ha sett 2 gode blu-ray filmer og opplevd skarpheten, (jeg elsker skarpt), og samt fått aktivert IFC, som gav meg en helt ny verden innen bilde i bevegelse, så smilte jeg bredt.
    Men på SD er skjermen nå så som så. Ingen killer, men jeg regner med den er vel så god som mange av de andre Full-HD tv-ene i denne størrelsen.

Noe jeg likevel reagerer på er sortnivå og farger.
    Jeg fikk aldri opplevelsen at sort var supersort på dette apparatet.
    Fikk faktisk ikke inntrykk av at den var noe særlig sortere enn min gamle PV60. Men kanskje noe annet viser seg når man stiller tv-ene ved siden av hverandre. Den blåste meg i alle fall ikke av banen.

Men så.....fargene!
    Hmmmm......
    Jeg nullstilte apparatet, kalibrerte med DVE. Men fargene ble jeg aldri venn med.
    Når jeg på DVE ser fargestripene gjennom blått, rødt og grønt på den papp-filmen, så ble jeg skuffet.
    Blått står der fint som den skal, i den røde var de 2 firkantene oppe og nede mørkere enn resten av den røde "S"-en.
    Men i grønn film var det helt gale. Total malerpalett med farger i alle mulige forskjellige retninger.
    Husker den gang vi hadde LG 50PS8000 på besøk. Den stod utrolig mye bedre. Rød og blå var perfekt, og den grønne filmen var ikke langt unna den heller.
    Men på VT20 er den grønne totalt "latterlig". Like dårlig som alle mine tidligere tv-er har vært.
    Så det er nok her en skal inn å fintune under de avanserte billedinstillingene.

Alt i alt en tv som vokser litt på meg. Men jeg har fremdeles tålmodighet til å vente på å se hva konkurrentene har å tilby.

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    5,983
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei Tor. Godt du fant frem i menyene. Fargefilteret til DVE er ikke akkurat noe man skal stole mye på for å si det sånn, men erfaringsmessig så vil nok en Panasonic helle litt mot grønt. Mye av dette kan man justere seg inn på, men ikke med DVE. Når det gjelder sortnivået så blir ikke skjermen sortere enn de omgivelsene den står i. Fargen på selve panelet er ikke kullsort slik man ser på de fleste LCD-modellene, så disse vil gjerne oppfattes som sortere i rom med belysning. Skrur du der i mot av lyset så vil du oppleve at sortnivået er noe helt annet. Da er det bare skjermer med bak-LED som holder følge.
    Videokalibrerer
    AV-tekniker
    Crestronprogrammerer
    AMX Programmerer
    Freelance AV-journalist

afinner@online.no

Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Fredrikstad
    Poster
    2,629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som kan svare på spørsmålet mitt angående bildeinnstillingen vivid og Infinite Black Pro? Og er Infinite Black Pro en funksjon man kan slå av og på?
    Høyttalere:
    TV:
    Panasonic VT50 Plasma

Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3,637
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    Etter å ha bladd igjennom nesten alle menyene i dag, fant jeg ingen steder hvor sortfilter eller infinite black pro kan justeres/aktiveres.
    Når jeg søker på "infinite" i både den norske og amerikanske brugsanvisningen, så kommer det ingen treff.

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    5,983
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er nok et filter som sitter mellom panelet og frontglasset. Det kan ikke skrus av og på. Det er nok noe lignende som Pioneer har brukt.
    Videokalibrerer
    AV-tekniker
    Crestronprogrammerer
    AMX Programmerer
    Freelance AV-journalist

afinner@online.no

Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Fredrikstad
    Poster
    2,629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok, men dersom du leser første avsnitt under testen "2D":HDGURU.Com » Panasonic TC-P50VT20 3D HDTV-HD Guru Exclusive First Review
    Høyttalere:
    TV:
    Panasonic VT50 Plasma

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    5,983
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Husk at vi på denne modellen ikke kan se på amerikanske tester. Det er ikke samme skjermen på det amerikanske markedet som i Europa. Europamodellen er bedre enn den amerikanske.
    Videokalibrerer
    AV-tekniker
    Crestronprogrammerer
    AMX Programmerer
    Freelance AV-journalist

afinner@online.no

Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Fredrikstad
    Poster
    2,629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da venter jeg i såfall enda mer på testen fra Hjemmekino. Kommer den i neste nummer??:shock:

EDIT:

Jeg begynner kanskje å bli litt skeptisk til dette 3DTV, og må nok gå noen runder før jeg tørr å hoppe på dette. Det sies i denne artikkelen litt om hvor realistisk 3DTV kan være:
    3D Pregnancy ????
    Høyttalere:
    TV:
    Panasonic VT50 Plasma

Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    5,983
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei. På trykk kommer det ingen test av VT20 før i august. Dette fordi vi ikke får inn nok apparater tidsnok. I sommernummeret kommer det en test av 11 skjermer i 40-42 tommersklassen. Det er tross alt fotball-VM i sommer. Vi lager dog augustnummeret i juni og frem til fellesferien. Testene vil derfor komme på Insider, så de som har tilgang der vil kunne lese testen før sommeren.
    Videokalibrerer
    AV-tekniker
    Crestronprogrammerer
    AMX Programmerer
    Freelance AV-journalist

afinner@online.no

Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Fredrikstad
    Poster
    2,629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Husk at vi på denne modellen ikke kan se på amerikanske tester. Det er ikke samme skjermen på det amerikanske markedet som i Europa. Europamodellen er bedre enn den amerikanske.
    Kan du utdype dette litt til, Finnerud? Det går, som du sikkert har lest, en forrykende diskusjon på Avsforum angående Panasonic sin "rising blacklevel issue". Er det billedmessige forskjeller mellom EU- og US-modellen, eller er det kun innstillings- og menyforskjeller?
    Høyttalere:
    TV:
    Panasonic VT50 Plasma

Side 16 av 61 FørsteFørste ... 6 12 13 14 15 16 17 18 19 20 26 36 46 56 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •