Jeg planlegger kjøp av 32" til maks 9000 kr.

Appratet vil brukes til vanlig tv-titting matet fra GET og film fra bluray/dvd/WD Live i første omgang. Stua det skal stå i er ganske lys på dagen med store vinduer.

Jeg har ikke noe eksternt lydanlegg pr. nå. Det kan bli aktuelt å kjøpe et lite stereooppsett med tida, men ikke med det aller første. Dermed betyr TV-ens lyd litt.

Jeg har sett litt rundt og det er to modeller som peker seg ut pr nå. Sonys KDL-32W5500 og Philips 32PFL7404H/12.

Pris betyr noe. Jeg vil ikke bruke altfor mye. Billigere TV gir større mulighet for lydoppgradering innen kortere tidsperspektiv. Likevel er det ikke noe poeng å spare 500 kr for så å ende med et betydelig dårligere apparat.

Foreldrene mine har en Sony 40W4500 som jeg synes er ganske så bra. Så den erfaringen er et pluss for Sonyens del. Phillipsen har fått bedre skussmål for lyden virker det som (Lyd og bilde?), noe som er et tydelig pluss slik situasjonen min er.

Hva tror dere?
Hva er best av Sony og Philips til denne bruken?
Eller er det noen tv-er som jeg helt har glemt?

Jeg har lest ganske mye rundt her på forumet også. Så har fått med meg en del om ulike modeller. Er likevel lite prat om 32" siden det for det meste går i 40" og større modeller..

Takk for hjelpa på forhånd :)