Samsung LE40A856 Skrur seg av og på

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer Burkabob sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Samsung LE40A856 Skrur seg av og på

Har et problem med min nye LCD Samsung LE40A856. Den slår seg av og på av seg selv etter alt fra 5 minutter til 1 time. Da er TV'en varm litt opp til høyre på skjermen (vet ikke om det har noe å si). Dette skjer om den er koblet til PC med HDMI (HDMI/DVI-inngang) eller om den er koblet til digital TV-mottaker med SCART. TV'en har bare vært brukt i 56 timer (ser det på servicemenyen). Har prøvd reset som anbefalt av Samsung support.

Så sendte jeg den tilbake til nettbutikken hvor jeg kjøpte den. Der sier de at den har stått ¨på hele dagen uten problemer... Hvor uheldig går det an å være...

Det er frustrerende å skulle spille et spill eller se en film og så slår TV'en seg av og på midt i moroa!

Trenger virkelig noen gode råd her!

Har prøvd med ekstra vifte bak, men det hjelper ikke. Har også prøvd både veggoppheng og bordstativ (god lufting).

Newcomer Burkabob sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Teknikerne skjønner ikke tegninga...

Hm.. nå viser det seg at to ulike teknikere har testet tv'en ved å sette på en bluerayfilm, gå sin vei og siden komme tilbake etter endt arbeidsdag for å se om tv'en fortsatt står på.... Men som dere skjønner (og som jeg har forklart både da jeg leverte tv'en og til begge teknikerne før de testet den) så kan den ikke testes sånn... Problemet er jo at den slår seg av OG PÅ igjen av seg selv. Det viser seg at en kjapp tur med Google har gitt atskillig flere løsningsforslag en serviceverkstedet kommer opp med. Problemet er bare at jeg ikke er tekniker og kan derfor ikke gjennomføre løsningsforslagene - det kan bare en tekniker som kan sakene sine...
    Noen tips til hva jeg kan gjøre med saken? Ganske frustrerende...!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •