Fot/bordstativ til 42" QPVision

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    32
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Fot/bordstativ til 42" QPVision

God dag,

flytting og store planer om ny TV fører til at vår nåværende idiotboks, en 42" QPVision plasma-skjerm kjøpt for snart 5 år siden, må ned fra veggen og oppå et tv-bord. Jeg mener å huske at det var mulig å kjøpe en fot til denne da den var ny, men en lang ringe- og surferunde har ikke ført noe godt med seg (QPVision er visstnok konkurs, så reservedeler og slikt er det dårlig med - dette ifølge Eltek).

Derfor: Er det noen som har tips om hvor man kan få kjøpt noe slikt? Vet ikke engang hva det heter, men "universalfot" eller "bordstativ til tv" eller noe slikt har ikke ført frem på internettet. TVen har hengt i et veggfeste fra B-Tech, så jeg får utifra at opphengsmekanikken følger en eller annen form for standard.

På forhånd takk for hjelpen!

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    66
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av joachim
    God dag,

flytting og store planer om ny TV fører til at vår nåværende idiotboks, en 42" QPVision plasma-skjerm kjøpt for snart 5 år siden, må ned fra veggen og oppå et tv-bord. Jeg mener å huske at det var mulig å kjøpe en fot til denne da den var ny, men en lang ringe- og surferunde har ikke ført noe godt med seg (QPVision er visstnok konkurs, så reservedeler og slikt er det dårlig med - dette ifølge Eltek).

Derfor: Er det noen som har tips om hvor man kan få kjøpt noe slikt? Vet ikke engang hva det heter, men "universalfot" eller "bordstativ til tv" eller noe slikt har ikke ført frem på internettet. TVen har hengt i et veggfeste fra B-Tech, så jeg får utifra at opphengsmekanikken følger en eller annen form for standard.

På forhånd takk for hjelpen!
    Du får jo tv bord som dette:
    Row FAVS19B AV-Møbel, Sort - Row - HIFI Møbler - Row FAVS19B AV-Møbel, Sort - Netshop.no - pc data foto minne digital

Og de opphengene er universal og kan nok brukes på din tv og..
    Bare se rundt på nettsider som selger flatskjermer, og under tv bord eller hifi møbel, så finner du slike, så dukker det vell kanskje opp en du liker...
    Der er flere på netshop også.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •