Noen spørsmål ang. Samsung 855 plasma?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Noen spørsmål ang. Samsung 855 plasma?

Er det sant at 855 ikke er lik 850, men kan sammenlignes med 860 som har cinema smooth?

Kan man bruke det samme samsung slim feste på 855/850 som på
    led tv'ene?

Er det stor sansynlighet for at jeg vil få buzz problemet som "alle" snakker om
    hvis jeg kjøper denne tv'en nå, eller er dette noe som er fikset på alle modeller
    som nå blir solgt? Gidder liksom ikke kjøpe denne skjermen hvis jeg må sende den på service med en gang for å fikse dette problemet.

Når jeg kontaktet netshop ang. dette problemet, så påstod de at de
    hadde hatt mange spørsmål ang. dette, men enda ikke hatt noen klager
    ifra kunder som hadde kjøpt denne tv'en.

Veldig usikker hva jeg skal kjøpe nå...

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,896
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lglinstad
    Er det sant at 855 ikke er lik 850, men kan sammenlignes med 860 som har cinema smooth?

led tv'ene?

hvis jeg kjøper denne tv'en nå, eller er dette noe som er fikset på alle modeller
    som nå blir solgt? Gidder liksom ikke kjøpe denne skjermen hvis jeg må sende den på service med en gang for å fikse dette problemet.

Når jeg kontaktet netshop ang. dette problemet, så påstod de at de
    hadde hatt mange spørsmål ang. dette, men enda ikke hatt noen klager
    ifra kunder som hadde kjøpt denne tv'en.

Veldig usikker hva jeg skal kjøpe nå...
    Det er en egen STOR gruppe for denne tv'en her! Det er så frustrerende at folk ikke gidder å sjekke før de poster! Bare rot med masse topicer om samme ting!

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    165
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk vår nye PS50B855 hjem i dag. Slim mount passer helt ypperlig. Buzz er såpass sjenerende på tv'en at jeg skal snakke med butikk/Samsung i morgen. (Høres godt ved normalt lyttevolum, samt at jeg får "propper" i ørene av den etter en kort stund.) Kan dog godt hende at vår tv er en "problemtv" og at andre fungerer ypperlig.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skjønner ikke hvorfor Samsung ikke ordner dette problemet på tv'er som fortsatt ikke er solgt, rimelig slitsomt å måtte begynne å styre med dette problemet
    når man først har fått tv'en inn i stua.

Tror rett og slett ikke jeg tør å satse på denne modellen etter alt det negative jeg har lest ang. ulyd.

Synd, ettersom alt annet med denne tv'en ser ut til å være så bra.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2009
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lglinstad

som nå blir solgt?
    FlatpanelsDK - Forum for fladskærme :: Vis emne - Samsung B850/B855 - afstemning

Her er en avsteming om emnet, alt for mange har problemer og det er absolutt noe som det må ropes høyt ut om, helst i så mange tråder som mulig, slik at Samsung forstår at dette ikke er holdbart.

Ja.

led tv'ene?

Ja.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Johnsen R
    FlatpanelsDK - Forum for fladskærme :: Vis emne - Samsung B850/B855 - afstemning

Her er en avsteming om emnet, alt for mange har problemer og det er absolutt noe som det må ropes høyt ut om, helst i så mange tråder som mulig, slik at Samsung forstår at dette ikke er holdbart.

Ja.

led tv'ene?

Ja.
    Hvor får du det fra?

PS50B80Y1P modellen jeg kjøpte fra netonnet har både Cinema Smooth og 10w sterkere høytalere enn den nordiske modellen 855:P og er dermed helt lik usa's 860 modell og faktisk litt bedre enn den nordiske

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg tror det er slik at B850 har Cinema Smooth som en "always on" funksjon ved 24p materiale, mens man på B860 og B855 kan velge å slå den av/på.

Men jeg er ikke helt sikker.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •