Sony Bravia KDF-50E2010

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer snuppa sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Sony Bravia KDF-50E2010

Hei.Har en Sony Bravia 50 tommer KDF-50E2010 LCD Protection Tv.Kjøpte den i mars 2007, betalte 14.995kr for den den gangen.Skal flytte å da blir det ikke plass tild den svære tv med på flyttelasset:cry: : Derfor blir jeg desverre nødt til å selge den.
    Det gjenstår fremdeles i overkant av 2 års reklamasjonsrett om noe skulle skje med tv,n.(total reklamasjon på radio/tv er 5 år)
    Tv,n er i topp stand, med pc inngang, fungerer på alle spillekonsoller, dvd blue ray. Kvittering/ beviser på reklamasjonsretten samt instuksjonsbøker medfølger.
    Send meg en e-post hvis noen av dere er intr i å kjøpe et veldig bra tv for en rimelig penge.
    Pris ca 9000kr, men diskuterer gjerne pris v/hurtig avgjørelse da vi flytter snart.

Verdal-Nord Trøndelag.

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    604
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg tror ikke du kommer langt med annonser i forumet, prøv heller AVTorget (link øverst på siden). Dessuten, jeg tror du vil ha enorme problemer med å oppnå 9000 eller noe som helst i nærheten av det for denne. Men lykke til.

Newcomer snuppa sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Sony Bravia KDF-50E2010

Takk for tipset Har lagt ut en annonse der nå, kan jo alltids diskutere pris vettu: )

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •