Hvilken LCD-TV? / 40"-50" / Samsung?, Sony? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 24 av 24
    Adelphia
    Guest
    Sitat Opprinnelig postet av ArrPee
    okey folkens.

fikk det jo forsovidt som jeg ville. 2 uenige sjeler legger litt mer sjelen i sine kommentarer for å komme ovenpå.

men jeg kan i hvertfall medele at jeg kjøpte tv i går.

Komplett.no - Samsung 46" LCD-TV LE46B655
    jeg gikk for denne. fikk den til 9000 kroner på siba etter litt pruting
    Godt valg, håper du blir fornøyd med din Samsung tv

Intermediate slimchaddi sin avatar
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    1,467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av olemj86
    Du er nok ikke bare nykommer til forumet, men til verden også virker det som..
    Du vet sikkert veldig mye, du kan sikkert alt, du kjenner nok alle, og alt du har er best!!!
    Lykke til her i livet, håper du lykkes med din fine arrogant innstilling ...

Kom bare med en anbefaling til trådstarter, slik som du gjorde..
    tror ikke trådstarteren startet denne tråden slik at vi skulle sitte og kommentere hverandres synspunkter..

Og jeg bryr meg egentlig fint lite om både Panasonic og Samsung, jeg har det beste så trenger ikke de "tull" merkene...Men prøver bare og gi tips til folk som ikke er intressert eller har råd til og bruke så mye penger på tv.

Så gidder ikke leke barnehage med deg mere, og her er det siste DU hører fra meg, så kan du irritere deg over det: SAMSUNG SUGER P.I.K.K NÅR DET KOMMER TIL PLASMA!!!

P.S Coop Elektro(!) er ikke en matvare butikk
    ro ned nå franslas, hvilke omrdåder suger den mannlig kjønnsorganer på? til spill? film? sortnivå? samsung sine plasmaer gir mye for pengene, det er en kjent sak her, i og med at det eksisterer over 6 tråder om bare EN plasmaskjerm til 8k som flere vurderer å kjøpe

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    1,196
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av olemj86

Så gidder ikke leke barnehage med deg mere, og her er det siste DU hører fra meg, så kan du irritere deg over det: SAMSUNG SUGER P.I.K.K NÅR DET KOMMER TIL PLASMA!!!
    Det var da litt av en voksen og saklig kommentar. Er vel heller du som trenger lykke til i livet med slike kommentarer. Voks opp!

Til trådstarter: Gratulerer med en god TV til en god pris Håper du blir fornøyd.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    1,196
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av slimchaddi
    ro ned nå franslas, hvilke omrdåder suger den mannlig kjønnsorganer på? til spill? film? sortnivå? samsung sine plasmaer gir mye for pengene, det er en kjent sak her, i og med at det eksisterer over 6 tråder om bare EN plasmaskjerm til 8k som flere vurderer å kjøpe
    Tror nok han bare gikk tom for gode argumenter og måtte komme med usaklige kommentarer:P Enig med deg, samsung sine plasma TV'er gir veldig mye for pengene.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •