Samsung 50" Plasma TV PS50B551

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9
    Intermediate slimchaddi sin avatar
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    1,467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Samsung 50" Plasma TV PS50B551

Komplett.no - Samsung 50" Plasma TV PS50B551

Noen som har sett denne tven før? eller har erfaringer med den? ser ut som det er mye tv for pengene med blant annet hz full hd og tatt i betrakning skjermstørrelsen, prisen er ganske lav, så lurer på om bildekvaliteten er noe særlig, uvanlig at en plasmaskjerm har alle de funksjonene på den str til under 10k, men tven jeg skal ha skal brukes mest til film og spilling, en sjelden gang pc bruk men mest spill fra xbox 360 og film. Jeg vurderer også Lg 47 LH4000 i tilegg til denne, de koster ca det samme og tilbyr mye av de samme funksjonene, deriblant full hd, 100 hz, 24p real cinema, 2.0 usb osv.

Medlem siden
    May 2009
    Poster
    1,467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    vet at det eksisterer en tråd om denne skjermen, men vil gjerne ha en sammenligning mot LG 47LH4000 her, og hvordan samsungen er til spill.

Evt sjekk opp mot disse skjermene, selv har jeg veldig liten peiling om plasmaer:

Komplett.no - LG 50" Plasma-TV 50PS3000

Komplett.no - Panasonic 46" Plasma-TV TX-P46S10E

Newcomer Terrawa sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har akkurat kjøpt meg samsungen, og er superfornøyd. En kompis av meg har LG`n og den er også bra. Synes samsungen går LG en høygang. Bedre bilde, kontraster og svart.

Funker bra til spill og ikke sett noen tengn til innbrenning.

Medlem siden
    May 2009
    Poster
    1,467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    høres overbevisende ut, spillfaktoren er viktigst for meg, ingen inbrenning, men hva med kvaliteten sånn generelt? spilt med xbox 360 eller ps3? er det bra oppløsning og bildekvalitet?

Newcomer Terrawa sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av slimchaddi
    høres overbevisende ut, spillfaktoren er viktigst for meg, ingen inbrenning, men hva med kvaliteten sånn generelt? spilt med xbox 360 eller ps3? er det bra oppløsning og bildekvalitet?
    Jeg har ps3 og synes responsen i skjermen er bra. Vi har en gutt på 11 år her hjemme som bruker ps3 så jeg synes den funker ypperlig til spill også.

Jeg har foreløpig ikke sett noen tegn til innbrenning, så tydeligvis har samsung en bedre teknologi der enn LG..

Lykke til! Løp og kjøp. Denne er både billig og bra..

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2010
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Problemer med innbrenning

Jeg har nettopp kjøpt Samsung PS50B551. Bildekvaliteten er det ingenting å si på, men jeg har problemer med to ting. 1. Bildet brenner seg kun etter 3 min. med samme bilde! 2. Jeg ser på film via en MacBook. Bruker DVI->HDMI inn i TVen. Problemet er at bildet henger etter lyden. Er det Macen eller TVen?

Intermediate olemj86 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ...

Intermediate olemj86 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Rakhir
    Jeg har nettopp kjøpt Samsung PS50B551. Bildekvaliteten er det ingenting å si på, men jeg har problemer med to ting. 1. Bildet brenner seg kun etter 3 min. med samme bilde! 2. Jeg ser på film via en MacBook. Bruker DVI->HDMI inn i TVen. Problemet er at bildet henger etter lyden. Er det Macen eller TVen?
    Prøv og kjør en annen kilde inn i samme inngang på tv'n og se om hvordan det er da... da finner du ut om det er tv eller pc.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Rakhir
    Kjører du lyden fra TV til anlegg?

Hadde dette problemet på min PS50B650, lyden i tv-høytalerene var slik den skulle, men om jeg brukte anlegg var det etterslep på lyden.
    Dette fikser du ved å gå i service-menyen (info>meny>mute>power når tv står på standby), control>sound>aux output delay <-- sett denne til 0.
    For å komme ut av menyen igjen, trykk på power.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •