Panasonic 50" S10, G10 eller V10? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 35 av 35
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    88
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Ser prisen på V10 hos NetShop ligger på 15.490,-. Noen som har sett den lavere? Har VELDIG lyst på denne før den forsvinner fra markedet, men hvor lenge tør man å vente på lavere pris...

Intermediate olemj86 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Nowhere Man
    Hei! Fikk en 50" V10 i hus for en fire måneders tid siden. Er strålende fornøyd med bildet. Eneste svakheten er at den er litt for lyssvak til å takle direkte sollys på skjermen. For alle andre forhold er den uovertruffen i forhold til det jeg har sett.

Elsker THX-modusen. Deilig å slippe å fikle i det uendelige med kontrollene. Jeg liker å SE tv, ikke SKRU tv...

Trodde det ikke var flere V10 igjen nå. Panasonic skal selge 3D med neste V-serie (sjekk til høyre på siden).

Har sett G10 også og den er nydelig, selv om den mangler litt i forhold til V10. Prisen for G10 er jo uansett ypperlig.

Hadde vært forsiktig med å kjøpe TV fra UK. De har en egen serie som det er mye irritasjon i UK på. Ifølge rapporter har den reduserte innstillingsmuligheter i forhold til de europeiske standardmodellene (som de du får kjøpt i Norge).

Klarer du å vente, så hadde jeg vel sett litt mer på hva som kom og til hva slags priser. Da kan det hende at prisene på G10 detter enda litt til!
    Har som sakt ikke tid/lyst/behov for og vente.. Jeg skal bare ha en god 50" her i hybeln, og det er bare snakk om fram til mai... Når jeg kommer hjem igjen så har jeg en KRP-600M, så da kan Pana ha/lage hva de vil for min del, for den bytter jeg IKKE ut Så derfor tror jeg nok det blir 50" G10-serien fra UK, og det 5.1 blu ray hjemmekinoen til snaue 12.500,- ferdig levert på døren..
    Trenger heller ikke så sykt mange innstillingsmuligheter, da det som sakt kun er noe jeg skal bruke fram til mai... Og etter det går nok tv'n og blu ray hjemmekinoen til høystbydende...

Og det er vell ikke noen plasmaer som takler direkte sollys på skjermen, uten at bildet ikke blir, vell, borte!?

Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av PerEspen
    Ser prisen på V10 hos NetShop ligger på 15.490,-. Noen som har sett den lavere? Har VELDIG lyst på denne før den forsvinner fra markedet, men hvor lenge tør man å vente på lavere pris...
    Til det blir tomt?
    Men netshop har den jo ikke på lager, og den står som ubekreftet,
    så det er nok ikke sikkert at den kommer i det hele tatt... Kanskje for sent allerede?

Newcomer Treespider sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    224
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av olemj86
    Kanskje for sent allerede?
    Ser ut til at enkelte Expert-butikker faktisk har 50V10 på lager...til den nette sum av 19999.. :roll:

Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Treespider
    Ser ut til at enkelte Expert-butikker faktisk har 50V10 på lager...til den nette sum av 19999.. :roll:
    Førr en DEILI pris

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg hadde lyst på V10...men jeg venter til de nye HD 3D modellene kommer til sommeren i stedet

Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hsvendse
    Jeg hadde lyst på V10...men jeg venter til de nye HD 3D modellene kommer til sommeren i stedet
    Prøvde en 3D blu ray film på min KRP-600M, med dårlige papp briller..
    Var ikke helt rått, men var litt stilige effekter av og til, som når de kastet en kniv, så var det jo som den kom mitt i tryne på deg..og når de kjørte på ett tree, så kom det liksom ut av tv'n når kameraet var bak bilen etter kræsjn... Men er ganske slitsomt og sitte og se på, spesielt med dårlige briller da...

Mæn bli væll bettre ætt'vært...

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Prøvde en 3D blu ray film på min KRP-600M, med dårlige papp briller..
    Var ikke helt rått, men var litt stilige effekter av og til, som når de kastet en kniv, så var det jo som den kom mitt i tryne på deg..og når de kjørte på ett tree, så kom det liksom ut av tv'n når kameraet var bak bilen etter kræsjn... Men er ganske slitsomt og sitte og se på, spesielt med dårlige briller da...

Mæn bli væll bettre ætt'vært...
    Etter det jeg har lest skal de nye Panasonic HD 3D tvene med briller være mye mye bedre enn alt sett tidligere...

Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Etter det jeg har lest skal de nye Panasonic HD 3D tvene med briller være mye mye bedre enn alt sett tidligere...
    Det vil jeg tro..Og også tro at de fleste forventer...

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Ja det tror jeg. Men jeg ble kurert for 3D-lengselen etter å ha sett Avatar på Colusseum. Synes det var slitsomt å sitte tre timer med de brillene.
    Jeg vil mye heller ha krystallklar 2D HD enn 3D med briller - aktive eller passive...

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Nowhere Man
    Ja det tror jeg. Men jeg ble kurert for 3D-lengselen etter å ha sett Avatar på Colusseum. Synes det var slitsomt å sitte tre timer med de brillene.
    Jeg vil mye heller ha krystallklar 2D HD enn 3D med briller - aktive eller passive...
    Men også 2D HD skal være mye bedre enn nå på de nye Panasonic 3D HD modellene, så du får både i pose og sekk. Er greit å ha muligheten til å se 3D HD Det skrives dessuten på nett at Panasonic sin 3D HD er mye bedre enn konkurrentene, jeg er veldig spent på å teste det når det kommer...

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    88
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Treespider

Så til 15.490,- burde man slå til eller vente til nye versjoner kommer ut?

Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av PerEspen
    Så til 15.490,- burde man slå til eller vente til nye versjoner kommer ut?
    Ser jo heller ikke ut til at den komme inn igjen til netshop, det står jo
    ubekreftet leveringsdato...men det er jo bare og prøve, kanskje den plutselig står på døren din

Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Forandring i planer, blir nok ikke noe Pana,
    går for LG 50PS3000 og LG HB-954PB ...satser på og finne det brukt på
    nettet til rundt 10-11k ... Må da holde i masse vis til film/tv/ps3 underholdning i noen månder

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser jo heller ikke ut til at den komme inn igjen til netshop, det står jo
    ubekreftet leveringsdato...men det er jo bare og prøve, kanskje den plutselig står på døren din
    Netshop parallell importerer det meste, så er vel derfor det er ubekrefta, men skal ikke se bort ifra at det aldri dukker opp ja . Hadde de kjørt gjennom de rette kanaler hadde det ikke vært mulig å skaffe! Tviler på at dems "grosist" i utlandet skaffer den også...

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •