Trenger litt hjelp til en feil på TV.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Trenger litt hjelp til en feil på TV.

Heisann.. Jeg har da ett Viewpia 32" LC32-IE21. Det så elprice solgte her for litt siden. Problemet mitt er at det vil ikke slå seg på på noen som helst måte. Er helt dødt. Men der så lyset for å indikere at tv er på /av så blinker det gult ca 2 ganger i sekundet. Og skjermen har ingen respons i det hele på verken fjærnkontroll eller knappene på skjermen. Jeg har lett etter den berømte "reset" knappen og.. men fant ingen.Har og dradd ut kontakt og latt det stå uten strøm i noen minutter. Noen så har noe ideer ?? Likte det tv, så er jo surt om det har tatt queld. :-(

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    vel, har det tatt kveld så har du jo 5 års reklamasjon på det.

Ditt er vel neppe så gammelt??

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    mja.. casen her er at jeg fikk det av en kompis.. Lidl hadde dem til salgs og her før i tia. Og når dem la ner så fikk han 5 sånn tv`r .. Og jeg fikk det ene.

Active mr samsung sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    361
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Sitat Opprinnelig postet av Ivar29
    Heisann.. Jeg har da ett Viewpia 32" LC32-IE21. Det så elprice solgte her for litt siden. Problemet mitt er at det vil ikke slå seg på på noen som helst måte. Er helt dødt. Men der så lyset for å indikere at tv er på /av så blinker det gult ca 2 ganger i sekundet. Og skjermen har ingen respons i det hele på verken fjærnkontroll eller knappene på skjermen. Jeg har lett etter den berømte "reset" knappen og.. men fant ingen.Har og dradd ut kontakt og latt det stå uten strøm i noen minutter. Noen så har noe ideer ?? Likte det tv, så er jo surt om det har tatt queld. :-(
    Har du evt sjekka ledningen inn til tv om den evt sitter løst av en eller annen grunn??Kan være et rele eller en sikring i apparatet bak deksel og ,men det er ikke bare bare og finne ut selv

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ledningen satt den.. men er usikker på det andre da.. men inn å rote i kretskortene er vel ikke å annbefale.. :?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •