på tide med noe STØRRE enn 50"...

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Active pølsemaker sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    345
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

på tide med noe STØRRE enn 50"...

Da synes jeg at det er på tide å bytte ut min Panasonic px70 50", må ha noe større...blir vel litt stort i min lille stue, men det funker genialt med 50"...Men vist jeg henger den på veggen, så skal det nok gå bra med en 55",58" eller 60"

Men er veldig usikker på hva jeg skal gå for... Samsung,Sony, LG eller det jeg er vant til Panasonic... Er veldig "sugen" på panasonic PV10 58", men er sikkert sykt dyr

noen med erfaringer??? vil ha best mulig bilde til en billigst mulig penge, slik alle vil...hehe...

ser også at det er"sykt" mye å spare på å handle via nettet, noe jeg alldri har gjort...er født skeptisk til sånt...

Adelphia
    Guest
    Det er ikke noe farlig å handle over nettet så lenge du holder deg til de store:

Komplett.no / MPX.no (under samme tak)
    NetShop.no

PS.no <- Har aldri handlet derifra, men de har holdt på å 10år. Gode priser også!

Styr unna Elkjøp, Expert, Lefdal osv.. stive priser!

Intermediate c-v sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Adelphia
    Det er ikke noe farlig å handle over nettet så lenge du holder deg til de store:

Komplett.no / MPX.no (under samme tak)
    NetShop.no

PS.no <- Har aldri handlet derifra, men de har holdt på å 10år. Gode priser også!

Styr unna Elkjøp, Expert, Lefdal osv.. stive priser!

stivere priser kan da ha noe med parallell import å gjøre også, som i tilfelle betyr noe for enkelte?

nå har jo panasonic åpnet ny plasma fabrikk, som visstnok skal gjøre det lettere/billigere å produsere større skjermer - arvtaker til dagens Vserie skal visstnok produseres der, og på bakgrunn av hvilken størrelser de angivelig kommer i (42" er kuttet, og flere størrelser over 50" er kommet) kan tyde på at prisene muligens er mer spiselig over 50" til neste generasjon..

jeg vil gjerne ha noe opp mot 60" - mulig når panasonics nye skjermer kommer!

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men er veldig usikker på hva jeg skal gå for... Samsung,Sony, LG eller det jeg er vant til Panasonic... Er veldig "sugen" på panasonic PV10 58", men er sikkert sykt dyr
    Det ligger en Panasonic TX-P58V10E på finn.no............(en av de beste skjermene på markedet akkurat nå).

Active pølsemaker sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    345
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av J.Haugen
    Det ligger en Panasonic TX-P58V10E på finn.no............(en av de beste skjermene på markedet akkurat nå).

uff da...hva dem så DYR...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •