Skal bytte tv...Samsung PS50B850 eller Panasonic TX-P50V10?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Skal bytte tv...Samsung PS50B850 eller Panasonic TX-P50V10?

Jeg har kjøpt en Samsung 58' PS58B850 som jeg må sende tilbake fordi den dessverre ble for stor. Så jeg skal bytte til en 50'. Jeg har vært veldig fornøyd med Samsungen, supert bilde både på hd og sd. Der har vært antydning til litt summing/buzzing, men ikke så ille at det egentlig gjør noe. Men når jeg nå skal ha 50' istedet for 58' så er Panasonic TX-P50V10 aktuell også... Det jeg lurer på nå er om jeg skal bytte til Samsung PS50B850 eller Panasonic TX-P50V10. Vil gjerne ha mest mulig info om hvordan de er sammenlignet mot hverandre. Noen tips forresten om hvem som kan frakte denne tven til postkontoret for avsending?

Active
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    377
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Panasonic TX-P50V10 får du nok problem å få tak i da alle lager er tomme og den er ikke lenger i produksjon,alternativet er G10 som er veldig populær,ikke den beste designen,men solid byggekvalitet.Samsungen har jo problemet med støy som er størst på 50 tommeren virker det som,når det gjelder frakt til postkontoret er det vel enklest og muligens billigst å bestille en maksi taxi og sette tven i mittgangen hvis du ikke bor for langt unna.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •