PS3 på Sony Bravia KDL-46V2000

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

PS3 på Sony Bravia KDL-46V2000

Hei er ny her og har ikke noe særlig innblikk i AV. Jeg prøvde å søke men fant ikke svar så bær over med meg hvis dette er svart på før...

Vi kjøpte PS3 her om dagen og forsøkte å koble opp med HDMI-kabel. Dette ga bare svart bilde, selv om jeg holdt inne startknappen på PS3-en i 5 sekunder, noe som visstnok skal å PS3 til å søke etter utganger.

For å få bilde koblet vi opp med det jeg tror kalles komponent-kabel (tre koblinger med ulike farger) og da fikk vi bilde men da har vi vel ikke full oppløsning? Jeg har prøvd å gå inn i menyen og velge HDMI 720p manuelt (det er vel det jeg skal velge, TVen er såkalt HD-ready?) men bildet blir bare svart i 30sekunder før PS3 velger komponentutgangen gjen.

Som sagt er jeg ikke veldig oppegående i slikt, så det kan hende løsningen er åpenbar, blir veldig taknemlig hvis noen kan hjelpe meg!

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Ok, tilbake med svaret selv her... Det viste seg at HDMI-pluggen hadde løsnet bakk på TVen og fordi TVen er tung og henger på veggen så var ikke dette det første jeg sjekket...ops:

Ja flaut dette, men jeg stiller meg spørsmålet: Er ikke ett av de store gimmickene med flatskjerm at den kan henge på veggen? Hvorfor sitter da ikke tilkoblingene sånn til at man kommer til mens TVen faktisk henger på veggen? Hver gang jeg skal koble noe til eller fra skjermen så må jeg løfte TVen fra skinnen på veggen og holde den oppe og vri den så samboeren kan komme til og koble... Ufattelig

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •