Sharp LC-46-XL2S

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Sharp LC-46-XL2S

Hei!
    Var innom en Elkjøp butikk igår for å handle ny tv. De hadde ikke den jeg hadde sett ut, så det endte med at ekspeditør anbefalte en Sharp 46-XL2S som jeg skulle få for kr 11 500,-, Det var den som var utstilt, og han påsto den ikke hadde stått der lenge. Nå har jeg sjekket litt og dette er jo en "gammel" tv som ikke produseres lengre...eller tar jeg feil? Er dette rett og slett lureri eller kan den anbefales til den prisen? Hvilken tv i prisklasse 10-14 tusen anbefaler dere eventuelt?

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Velkommen til forumet

Stemmer at du har kjøpt en utgått modell. Tven er ok,men du har kanskje betalt litt i overkant siden du får Sharp LE600 LED NY for 12000 iflg prisguiden. Men du kan jo alltids true med å heve kjøpet etter 30 dagers returett som Elkjøp har.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for det rs_banditt
    Ja det er som jeg skjønte etterhvert som jeg sjekket på nett da. Hadde sjekket litt tester på før jeg dro men ikke lest om denne fra Sharp. Stolte på ekspeditøren. Blir en telefon og et besøk imorgen, for jeg er ikke fornøyd med å bli "lurt" av en ekspeditør:evil:

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •