TV til under 6000,- med mulighet for streaming via WiFi eller LAN

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

TV til under 6000,- med mulighet for streaming via WiFi eller LAN

Noen som vet om aktuelle modeller for meg? Må også kunne brukes som monitor, altså bør den ha en grei oppløsning
    Kan ingenting om TVer da det i alle år har vært lyd og musikk som har vært hovedinterressen. Finnes det evnt en modell som oppfyller mine ønsker som er uten dekoder for digitale tv-signaler? Har ingen intensjon om å se på ordinært TV og derfor heller inget ønske om lisenskrav fra NRK.
    På forhånd takk

Active Bj-h sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    369
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da må du

1. Grave lenger ned i lommeboka
    2. Vente noen år?

Etter det jeg har sett er disse funksjonene foreløpig kun for dyrere TVer, bla. Samsung LED 7-serie(som forøvrig fungerer dårlig). Vil anbefale deg å kjøpe en ren monitor for og så kjøpe en WiFi/Lan mediatank(popcorn, hdx1000 eller WD Live). Hvor stor "TV" tenker du deg?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

ikke vet jeg..

Så stor som mulig? hehe.. Godt mulig at streaming kun finnes på dyrere modeller ja, som sagt har jeg svært liten greie på ting som har med bilde å gjøre I såfall så får jeg bruke det med direkte kobling til en pc. Tenker uansett ikke å kjøpe boks ala popcornhour e.l., da går jeg enten for en rein streamingboks, som du faktisk får for rundt 6-700kr, eller en mac mini.. Men som sagt så får jeg nok heller konsentrere meg om en ren TV/monitor som presenterer bildet fra PC greit, minimum 40 tommer..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •