LG Infinia LX950N, LE850N & LE750 - Side 14

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 14 av 14 FørsteFørste ... 4 10 11 12 13 14
Viser resultater 261 til 280 av 280
    Newcomer Ammatør sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    289
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

AV Link

Sitat Opprinnelig postet av Coffey
    LG multimedieboks - Elkjøp
    Denne du tenker på?
    Ja, men prisen er håpløs, pixmania ligger på +- 2381 kr så her må Elkjøp komme oppmed et bedre tilbud.

Newcomer janghell sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2003
    Poster
    277
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg leser at mange sliter med refleksjoner på 850n, men hvor ille er det i forhold til en god gammeldags CRT tv?
    Sitter med en Philips 32pw9319 i en stue med en del vinduer. Er en del reflekser i den, men ikke spesielt plagsomt.
    Vil det bli mere reflekser med en 850n?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    141
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Finnes LG 47LE850N TV på det norske markedet?

Den er på LGs norske webside, men finner den ikke noen plasser, ikke på "prisjakt.no" heller

Har faktisk aldri sett den på markedet, joda elkjøp hadde den vel på nettsiden, men ikke på lager..

Noen andre gode alternativer?
    Helst med bak led

Intermediate MaW sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Stikk innom en av de større Elkjøp butikkene. De har som regel den på lager.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    101
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei,

Skal bort til Elkjøp å hente min 55LX950N senere idag, og lurte i den anledning på hva slags veggfeste jeg burde kjøpe. Vil gjerne at den skal bygge så lite som mulig ut fra veggen, så da er vell et slikt "kabel oppheng" tingen?

Noen som har eller vet hvor det ligger informasjon om Innstilling/kalibrering for denne tv'en?

Øistein

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    43
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har kjøpt denne for oppheng av min 55LE850N. Den klarer opp til 50 kg, og TVen min ligger på par og førti. Henger lekkert på veggen som et bilde

For kalibrering har jeg brukt tallene fra Flatpanels.dk med noen små justeringer (her er for LX950N).

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    186
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Veggfeste LED - Biltema

Bygger 16mm,koster 1/4 og tåler 45 kilo. Så kan du bruke mellomlegget på nye filmer ;-)

Active
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    314
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av riffraff
    Jeg har kjøpt denne for oppheng av min 55LE850N. Den klarer opp til 50 kg, og TVen min ligger på par og førti. Henger lekkert på veggen som et bilde

For kalibrering har jeg brukt tallene fra Flatpanels.dk med noen små justeringer (her er for LX950N).
    Veggfestet koster 490,- (halve prisen fra elkjøp) på netonnet.no
    MediaMount MOUNT-W6 Ultraslankt veggfeste for flat-TV på 32-55"!

Rask levering når jeg handlet før jul!

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    101
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Kan ikke se at jeg har en THX profil under picture mode(for det er vel der den skal ligge), slik flatpanels.dk refererer til i sin test. Her er et utdrag fra testen i flatpanels. dk:
    "Farvenøjagtigheden er god på LG LX950N i THX profilen, men ikke 100% så præcis som på Panasonic VT20. Panasonic VT20 stadig har førertrøjen, men forskellene er ikke store.

Helt grundlæggende må jeg sige, at disse THX profiler er meget præcise og meget velkomne tilføjelser på fladskærms-Tv. Trenden med at THX når ind i flere og flere producenters fladskærme kan vi kun hilse velkommen med kyshånd her på FlatpanelsDK".

Hva kan være grunnen til at den er borte, hos meg? Andre som også mangler den?

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    101
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen som kan fortelle meg hvorfor jeg ikke har en THX cinema profil på min 5LX950N? for det skal jeg vell ha?:S

En ting til!
    Har kjøpt meg en LG usb dongel for å koble tv'en på nettet. Men får en feilmelding som sier "Can not connect to gateway". Noen som har opplevd noe lignende? Har altibox fibernett.

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva har du som kilde? Bruker du PC er det ikke sikkert at du får THX på pc inngangen da denne er optimalisert for Pixel mapping bla.

Har du satt tvn i Hjemmemodus? THX dag/nat skal ligge under bildeprofiler som: levende, Film, Ekspert1/2 osv.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    101
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av rs_banditt
    Hva har du som kilde? Bruker du PC er det ikke sikkert at du får THX på pc inngangen da denne er optimalisert for Pixel mapping bla.

Har du satt tvn i Hjemmemodus? THX dag/natt skal ligge under bildeprofiler som: levende, Film, Ekspert1/2 osv.
    Bruker PVR dekoder fra altibox og en PS3.

Under den menyen ligger kun standard, sport, film, ekspert 1 og 2 pluss noen til. Men ingen THX dag/natt. Har satt skjermen som "hjemmebruk" når jeg konfigurerte skjermen. Noe jeg muligens må gjøre for å aktivere det?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    43
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av petto
    Bruker PVR dekoder fra altibox og en PS3.
    HDMI inn?

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    101
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    HDMI inn?
    Ja, HDMI inn.

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmmm. Dette var rart! Som en liten trøst kan jeg si at Ekspert1/2 er temmlig like THX standard innstilling. Du kan evt kjøre ekspert 1 med 0 i bak lys og ekspert 2 med 10 i baklys for dagtid f.eks. Har du prøvd forskjellige HDMI innganger med Get boxen? Får du THX når du bruker PS3 som kilde?

Edit: Har lest bruksanvisning. Beklager så mye! Det er IKKE THX på LX950!!! fant jeg ut-meget pinlig oppdagelse for min del da jeg har gitt feil informasjon tidligere i tråden. Igjen beklager.

Kjør tvn i Ekspert 1/2 modus så har du et bra utgangspunkt særlig etter at du har kjørt bildeveivisern(kalibreringshjelpen) så har det bilde som er 95% perferkt.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    43
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg for min del bruker ikke THX-innstillingene, de gir alt for lyse og blasse bilder. Bruker riktignok TVen i et mørklagt filmrom, men likevel.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    101
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av rs_banditt
    Hmmm. Dette var rart! Som en liten trøst kan jeg si at Ekspert1/2 er temmlig like THX standard innstilling. Du kan evt kjøre ekspert 1 med 0 i bak lys og ekspert 2 med 10 i baklys for dagtid f.eks. Har du prøvd forskjellige HDMI innganger med Get boxen? Får du THX når du bruker PS3 som kilde?

Edit: Har lest bruksanvisning. Beklager så mye! Det er IKKE THX på LX950!!! fant jeg ut-meget pinlig oppdagelse for min del da jeg har gitt feil informasjon tidligere i tråden. Igjen beklager.
    Ok, men da kan jeg slutte å lete etter den. Tenkte jeg skulle bruke innstillingene som flatpanels.dk annbefaler på ekspert profil 1 og 2. Og eventuelt forandre lystyrke til 0 og 10 som du sier.

Klarer fortsatt ikke å komme på nett med LG usb dongelen. Får en melding som sier "Failed to connect to network, Gateway is not connected. Gateway address is wrong or unavailable"

Noen som har opplevd dette? eventuelt vet hva som er galt og hvordan det kan fikses?

Newcomer
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av nilsern
    Veggfeste LED - Biltema

Bygger 16mm,koster 1/4 og tåler 45 kilo. Så kan du bruke mellomlegget på nye filmer ;-)
    Må jeg ha den mediaboksen for å at dette skal få plass?
    Eventuelt vinklet HDMI kabel osv..

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    43
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg for min del bruker ikke THX-innstillingene, de gir alt for lyse og blasse bilder. Bruker riktignok TVen i et mørklagt filmrom, men likevel.
    Har faktisk brukt THX-innstillingen en del nå, og må si at den ikke er så verst likevel ops: . Savner likevel det ekstreme sortnivået fra innstillingene til flatpanels.dk.

Merkelig at man ikke kan bruke THX-innstillingene som utgangspunkt for egne tilpasninger, er det mon tro noe mer bak THX-instillingene enn det man selv kan justere?

Newcomer Ammatør sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    289
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

LG 55" LED 850n

Tja, da var feil begynt og komme på min TV, baklyset varierer i styrke periodisk og periodisk feil er jo som kjent veldig vanskelig og avsløre, har sendt TVn på reparasjon en gang, og da ble stømmforsyningen byttet i følge papirene, men samme problem, har nå skiftet riks TV tuner returnerte Grundig PVR og fikk tilbake pengene, mye bedre signalstyrke på samme antenne med Intek PVR, men fortsatt ikke kvitt problemet, selv om alt av intelligent sensorer er avslått. Jeg bruker AV-Link trådløs overføring av alle signaler til TV, har prøvd å kjøre utenom denne også men ikke kvitt problemet, noen som har hatt samme typen problemer med denne TVn ? Innspill på problemløsning motas med takk før neste retur til verksted ? :cry:

Side 14 av 14 FørsteFørste ... 4 10 11 12 13 14

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •