CES 2010 - Sony

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 3 1 2 3 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 54
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

CES 2010 - Sony

Hei

Har vært på jakt etter 46`W5500 de siste dagene. Har vært i kontakt med Sony Norge som sier at denne tven vil de ikke få inn mer av og at forklaring vil komme i helgen. Sony skal visstnok slippe noe på CES messen som virkelig vil ryste tv verdenen. Komplett.no har fortsatt igjen modeller av denne og prisen er ikke så gal når man kommer under ti tusen.

Har noen info om hva som skal skje evnt om det er vits å vente noen dager slik at man ikke sitter igjen med ett produkt som er utdatert før det kommer i posten.

Utsagn fra Sony var at både Loewe B&O Samsung ja alt ville bli totalt tatt på sengen. Ingen ville være bedre enn Sony fremover...tja

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,896
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av miaudio
    Hei

Har vært på jakt etter 46`W5500 de siste dagene. Har vært i kontakt med Sony Norge som sier at denne tven vil de ikke få inn mer av og at forklaring vil komme i helgen. Sony skal visstnok slippe noe på CES messen som virkelig vil ryste tv verdenen. Komplett.no har fortsatt igjen modeller av denne og prisen er ikke så gal når man kommer under ti tusen.

Har noen info om hva som skal skje evnt om det er vits å vente noen dager slik at man ikke sitter igjen med ett produkt som er utdatert før det kommer i posten.

Utsagn fra Sony var at både Loewe B&O Samsung ja alt ville bli totalt tatt på sengen. Ingen ville være bedre enn Sony fremover...tja
    Om så Sony kommer med noe eksepsjonelt der vil det gå MANGE måneder før vi får kjøpt det!

Intermediate _LarZen_ sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Oj oj...kjente jeg fikk litt sommerfugler i magen nå...

Active
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    323
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sony's CES pressekonferanse starter kl 0115 i natt og kan sees her:
    Sony CES Press Conference 2010 on USTREAM: Watch the 2010 Sony CES Press Conference live on January 6th from 4:15-5:15pm pst. www.SonyElectronicsCommunit...

Når er det vanlig at sony slipper tv'ene de viser på CES?

Moderator HåkonN sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Produkter som jeg tok bilde av på CES 2009 er fortsatt ikke dukket opp på markedet. CES er stort sett en blanding av prototyper som viser spennende ny teknologi (som ikke dukker opp på en stund/evn. aldri) og årets modeller som er mer eller mindre klare for shipping.

Sistnevnte bør befinne seg i butikkene ikke alt for lang tid etter lansering på CES. Men som nordic45 er inne på, så tror jeg det nok det er snakk om litt mer enn et par uker før vi ser noe her til lands.

Hva Sony mener med å ryste TV-verden kan være så mangt. Nok et 3D stunt, ny teknologi i bildeprosessor, trådløs HDMI, nettverkstilkobling/WLAN, stor utgave av OLED, 4K oppløsning etc. Kan være spennende, kan være nok en markedsførings-jippo. Taim vill shåw.

Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må nesten få med meg det her i natt da...håpe det er noe heftig. Men enda viktigere at det blir noe som vi forbrukere kan få hendene i dette århundret...

Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal jeg gjette, så blir det verdens første TV med offisiell 3D støtte. Det var en del 3D TV`er demonstrert på CES sist, men ingen konkrete modeller som skulle komme i 2009.

Dette er en smart tid å lansere på, da Avatar i 3D nettopp har hatt premiere verden over.

Newcomer mrcradock sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    274
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Håper de viser frem noe som gir meg bakoversveis. Spennende om de satser på 3D. Har det vært noen rykter om hva som skal slippes?

Intermediate Millmaker sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det som skjer er at fra 5 februar eller noe sånt, så strykes ALLE Sony modeller fra markedet, absolutt alle modeller fjernes.

De vil komme med helt nye TVer over absolutt hele linja.
    Det er nyheten, du hørte det først på AV Forum!!

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sony representant som jeg snakket med hadde underskrevet 20 sider med taushetsmateriale. Det som han kunne si var at lanseringen gjaldt tv og at alle tver de hadde for salg pr i dag ville bli totalt utdatert i løpet av helgen. Kvalitet skulle være absolutt best og pris skulle være meget hyggelig i forhold til de modeller, størrelser og priser de opererer med pt.

Den som venter......

Newcomer HiFiHenrik sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    168
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sony representant som jeg snakket med hadde underskrevet 20 sider med taushetsmateriale. Det som han kunne si var at lanseringen gjaldt tv og at alle tver de hadde for salg pr i dag ville bli totalt utdatert i løpet av helgen. Kvalitet skulle være absolutt best og pris skulle være meget hyggelig i forhold til de modeller, størrelser og priser de opererer med pt.

Den som venter......

Godt jeg avbestilte sony 52W5500! Tenkte at det var best å spare pengene til noe nyere og langt bedre kom
    Må bare si at dette er kjempespennende

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,896
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HiFiHenrik
    Gått jeg avbestilte sony 52W5500! Tenkte at det var best å spare pengene til noe nyere og langt bedre kom
    Må bare si at dette er kjempespennende
    At Sony ska levere en revolosjunerende TV til oss i løpet av kort tid har jeg veldig liten tro på!

Active
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    323
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har 3 dager igjen av 30 dagers angrefristen på elkjøp(W5500), blir retur hvis de nye tv'ene er rett rundt hjørnet.

Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    6,958
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Den som venter......
    Kanskje de har klart å masseprodusere OLED til en folkelig pris fra dag 1? Det var i allefall 2 ting Sony fokuserte på sist år; OLED og 3D.

Om alle modellene skal ut så fort begynner det høres seriøst ut. Blir spennende å se hva de kommer med. :-D

Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Veldig spennende ja...men det stemmer at det starter ca 01:15 i natt Norsk tid?

Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er sendingen startet, ca 10 min til selve pressekonferansen starter.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    New BRAVIA® HDTVs coming Spring 2009. | Sony | SonyStyle USA

Ingen priser er klare men det er bare å begynne sparingen.

Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    LX900 kommer til Norge i juli 2010, og finnes i størrelser fra 40 tommer (21.000 kroner) til 60 tommer (37.000 kroner).

Cinematic (HX900) er en tilsvarende TV-serie, med lignende spesifikasjoner, men uten internett. Pressemeldingen hevder at de er klargjort for 3D. Den største varianten i denne serien er på 52 tommer og koster 27.000 kroner.

Kilde: Sony - 3D fra Sony - ITavisen

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    870
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan se ut som min X3500 blir byttet ut mot en av disse.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    42
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her er mere information om Sonys nye 2010 fladskærme - med billeder: CES 2010: Sonys nye Tv har Monolithic design og 3D

Side 1 av 3 1 2 3 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •