Pioneer Krp 600 - Hvor får jeg kjøpt?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Pioneer Krp 600 - Hvor får jeg kjøpt?

Jeg har i dag en 5090 og er utrolig godt fornøyd, men sitter langt unna og ser at en 60 " ville vært å foretrekke. Fikk også ett spørsmål her om dagen om det var en 40 " jeg hadde. Det gjorde vondt:-)

Mitt spørsmål er som følger: Vet noen hvor jeg kan få tak i nevnte modell nå?
    Jeg har ikke fulgt med i tv verden etter at jeg kjøpte 5090, og lever fortsatt i den tro at Pioneer Krp fortsatt er kongen på haugen. Stemmer dette? er det andre tv`er som nå er hvert å ta en titt på etter led sitt inntog?
    og Siste spm:
    5090 min har jeg hatt i ca 1 år. Hva kan jeg forlange for denne nå? Noen interessert?

takk for hjelp

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Pioneer hevder seg bra forsatt ja, men de har lagt ned TV produksjon. KRP skal forsatt være å oppdrive men stort sett bare på lager ute hos leverandørene. Sikker noen her inne som vet 8)
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Intermediate MindWaste sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    1,390
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Panasonic har tatt over plasma teknologien etter Pioneer og kommer med nye tv'er i løpet av våren 2010.
    Disse panelene er såkalt neoPDPeco og skal så vidt jeg har skjønt ta over plasma-tronen etter Pioneer.
    Kanskje verdt å vente på?
    Usikker på prisnvået på disse, og om de kommer i så store str som 60"

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •