Panasonic 32" TXL32C10E vs Samsung 32" LE32B355WXXE

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Panasonic 32" TXL32C10E vs Samsung 32" LE32B355WXXE

Hei!

Begge disse TVene er på tilbud i dag. Hvilke er best?

Trenger ikke Riks-TV så det er ikke så viktig. Ser av spesifikasjoner at Panasonic TVen har kraftigere høytalere og bedre innsynsvinkel. Skal bruke TVen montert høyt oppe i en skyvedørsgarderobe på soverommet, og da er kanskje disse to tingene viktig. Er usikker på om jeg kommer til å koble det opp mot stereo anlegg. Som dere skjønner heller jeg litt mot Panasonicen...

Tilbudspriser i dag:
    Lefdal; Panasonic 2890
    Elkjøp; Samsung 2895
    Expert; Samsung 2495, med begrenset antall (så de er sikkert utsolgt allerede)

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    694
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror nok Panasonic er best her, når det gjelder kontrast og innsynsvinkel i allefall,
    bestilte akkurat på nett, ble bare 79 i frakt!

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøpte Panasonicen (måtte bestille) på Lefdal, så jeg har ikke fått TVen enda. Så hvis noen har noen gode argumenter på at jeg heller burde valgt Samsungen så bare kom med de. Er ikke helt sikker på valget, men valgte nå en. Har jo mulighet til å trekke meg.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    59
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Slenger meg på denne, har også bestilt.. Har ikke sett tv'en utstilt, så er veldig spent på bildet. Er ikke veldig krise om den ikke er strøken, skal henge på soverommet, men uansett greit om det ikke er et møkkaprodukt..

Mine foreldre var på Lefdal i dag for å kjøpe samme tv, men ble "solgt på" en dyrere samsungmodell til 4.000. De så begge tv'ene utstilt, og samsungen var klart bedre etter deres oppfatning. Men det kan vel også skyldes at innstillingene er justert for å pushe andre modeller enn panasonicen, som de umulig kan tjene mye penger på å selge.
    Expert selger forøvrig panasonicen til 4.500 på nett.

Newcomer snackbag sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    46
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De kjøpte sikkert LE32B455 som er langt bedre enn TXL32C10E. Sistnevnte er bedre enn 355 dog. 455 har kostet 6k, C10 begynte på under 3k. Dessuten står så godt som alle TV-er på dynamisk modus med samme signalkilde gjennom en komponentkabel.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •