TV for 100% PS3 alternativer til Samsung LE40B535

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    50
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

TV for 100% PS3 alternativer til Samsung LE40B535

Hei!

Jeg trenger en ny TV nr 2 for kun PS3. Har vurdert Samsung 40" LCD-TV LE40B535 som koster 4990,- kr på elkjøp nå. Hvilke alternativer finnes i prisklassen opp til ca 8000 kr? Har også sett på Panasonic TX-P46S10E plasma som koster 8190 på netonnet. Er det fyfy med Plasma til Ps3?

LED tv Samsung UE40B6050XXE hadde jeg egentlig ikke tenkt på men nå annonserer Elkjøp denne til 8495 kr. Hva med LED til PS3 spilling?

Det kan tenkes at en og annen film blir sett på PS3-en.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    LE40B535 er billig og helt ok for ps3 spilling. Spar heller resten av pengene til 3D tv når det kommer, så kan du spille i 3D til øynene blør...

Hvis du vil vurdere andre tv'er så er panasonic sin G10 plasma serie den tv'n med minst input lag, men samsung sine tv'er i game mode har også lav input lag, så du vil mest sannsynlig ikke merke forskjellen.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    50
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av zathan
    LE40B535 er billig og helt ok for ps3 spilling. Spar heller resten av pengene til 3D tv når det kommer, så kan du spille i 3D til øynene blør...
    Takker for tipset

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fant ikke akkurat den modellen i Input Lag testen men nærmeste er vel "LE40B550" Som har 60ms som standard og 30ms i game mode. Driver å leter etter skjerm til akkurat samme bruk som deg nå Jeg hadde tenkt å kjøpe LED tv til konsoll spilling men alle tester jeg har lest og alt jeg har hørt tilsier at det ikke akkurat er tingen. Med tanke på høy Input Lag.

Link til Input Lag test:

Google Oversette

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    50
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pattem
    Link til Input Lag test:

Google Oversette
    Spennende artikkel å lese. Jeg har egentlig begynt å helle mot Panasonic plasma nå... Hva sier dere som spiller PS3 / PC mot Panasonic sine plasma TV-er?

Intermediate _LarZen_ sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Toppskarv
    Spennende artikkel å lese. Jeg har egentlig begynt å helle mot Panasonic plasma nå... Hva sier dere som spiller PS3 / PC mot Panasonic sine plasma TV-er?
    Har vært å spilt hos 2 venner av meg som har begge plasma. Pioneer 5080 og en nyere Panasonic skjerm, input lag så jeg ikke noe til men bildet blir blassere på konsoll på plasma.

Det blir mer grøtete og ikke så skarpt som på en LCD, men det er mange som liker dette bildet bedre. Spesielt til film...på spill så synes jeg det virker mot sin hensikt.

Til Pc bruk var begge plasma skjermene jeg så vesentlig dårligere på skarphet og det blir som å sitte å se på en blass og lys svak lcd monitor...annbefales ikke om dette er en viktig bit.

Plasma er for vanlig tv titting og til film elskere som liker et "naturlig" bilde, skal en bruke tv til tv-spill og pc så er plasma helt feil vei å gå mener nå jeg.

Men nå skal det sies at jeg synes plasma generelt er dårlig med grøtete kornete bilde...og jeg er en av dem som ser regnbuer på plasma..noe jeg ikke trodde var mulig?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde jeg vert deg ville jeg kjøpt dette tv et, hvis stuen din ikke er aalt for lys.

Panasonic TX-P42G10E - Prisguide.no

Jeg er på utikk etter det samme som deg, bare at jeg skal se litt filmer/tv også. Er 99.9 prosent sikker på at jeg skal kjøpe det selv, etter å ha hørt mye positivt om det her på avforum (må bare få klarsignal av fattern).

Innbrenningsfasen som det var så mye snakk om på plasma TV/er forekommer nesten aldri, vertfall ikke på kvalitets tv er som det jeg har nevnt til den prisen.

Ser at du også kunne tenkt deg å sitt film gjennom PS3. Da er også plasma til å anbefale fremfor LCD.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja var den artikkelen jeg gikk utifra når jeg kjøpte TV. Ble en Panasonic 50V10E på meg og den gikk også rett i retur før jul. For de som ble sittende ytterst i sofaen ble det to lag tekst. Var som å se dobbel subtitle. Og syns heller ikke den var veldig rask i fps spill som min gamle tv. Men til film var den helt rå!

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    50
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hommi
    Hadde jeg vert deg ville jeg kjøpt dette tv et, hvis stuen din ikke er aalt for lys.

Panasonic TX-P42G10E - Prisguide.no

Jeg er på utikk etter det samme som deg, bare at jeg skal se litt filmer/tv også. Er 99.9 prosent sikker på at jeg skal kjøpe det selv, etter å ha hørt mye positivt om det her på avforum (må bare få klarsignal av fattern).

Innbrenningsfasen som det var så mye snakk om på plasma TV/er forekommer nesten aldri, vertfall ikke på kvalitets tv er som det jeg har nevnt til den prisen.

Ser at du også kunne tenkt deg å sitt film gjennom PS3. Da er også plasma til å anbefale fremfor LCD.
    Takker for tipset. Nå står en fin Panasonic klar for å bli hengt på veggen

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •