Samsung LED 6050 VS Sony KDL W5500 (og LG 5000)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    44
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Samsung LED 6050 VS Sony KDL W5500 (og LG 5000)

Nå er salget i gang og jeg skal ha ny TV til stua:-D Hadde tenkt å holdt med rundt 10000,- men blir vel fort litt over som vanlig... Har nå sirklet meg inn på to alternativer (og kanskje en outsider...).
    - Samsung LED 40B 6050, til 9000 i butikk (lyst på 46 tommer, men blir litt for dyr (11500 på nettet).
    - Sony KDL 40" W5500 til 8000 på nettet og evt 46 tommer til 10500 på nettet.
    (outsider) - LG 42H5000 til 8000,- og 47" til 10000,- på nettet...

Noen som har noen anbefalinger? TVen skal brukes til utelukkende TV-titting uten tilkoblinger til anlegg etc... Har mange vinduer på motsatt vegg, som gir en god del sol-lys inn i stua. Har vel personlig mest lyst på LED TVen, men har samtidig mest lyst på 46" og da blir den litt for dyr... Samt at jeg er litt redd for at det blir for mye refleksjoner i LED skjermen. Elkjøp anbefalte LGen, Expert anbefalte Sonyen og alle andre (presse) anbefaler Samsung...

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    1,001
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    alt er sikkert bra, men kjøp så stort du kan, gå litt over, altfor kjedelig å ha tanken "skulle ha tatt et nummer større" i bahodet etter at du har fått det i hus:-D
    Sony KD75ZD9 - Samsung UBD-K8500 - yamaha rx-a2050 - emotiva xpa2 - klipsch rp-280f - xbox one x -ps4pro - nintendo switch

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    44
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bodin
    alt er sikkert bra, men kjøp så stort du kan, gå litt over, altfor kjedelig å ha tanken "skulle ha tatt et nummer større" i bahodet etter at du har fått det i hus:-D
    Joda. Ser den... Tror derfor at det blir 46/47 tommer på meg. Noen som har disse TVene; noen anbefalinger??? Sett bort fra pris, hva er bra og dårlig med disse valgene?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av casu
    Joda. Ser den... Tror derfor at det blir 46/47 tommer på meg. Noen som har disse TVene; noen anbefalinger??? Sett bort fra pris, hva er bra og dårlig med disse valgene?
    Se bort fra Samsung dersom mange vinduer omkretser TV`en. Gir for mye gjenskinn. Vil ellers anbefale at du tar en nærmere kikk på Phillips PFL7404. Meget bra LCD-TV hvor du går klar for clouding, som er en teoretisk mulighet hos Sony, og får god design med på kjøpet.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    44
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ble en Samsung LED 40UB6050, kjøpt på Elkjøp til 8800,-....
    Fant ut at det var et greit tilbud og da kan jeg prøve i 30 dager hjemme....

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •