Impulskjøp av TV, Thomson 46". Lurt? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 27 av 27
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    LG har jo vært diskutert allerede i denne tråden....kikk på 47LH5000.

Ligger vel på rundt 10 laken på nettbutikker....4 hdmi, USB med ekstern harddisk-støtte, 200hz, 2ms responstid og generelt et meget godt bilde. Et sykt godt kjøp til den prisen synes jeg.

LG 47LH5000 47" LCD-TV Full HD 200 Hz. - LG - LCD-TV 40-49" - LG 47LH5000 47" LCD-TV Full HD 200 Hz. - Netshop.no - pc data foto minne digital

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    da heller litt større tv til en billigere penge: Komplett.no - LG 50" Plasma-TV 50PS3000 sikkert 1000lapp i frakt da, spørs hvor man bor.
    iogmed at trådstarter vil maks bruke 8-9000kr

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    252
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sistnevnte tv har jeg lest takler "vanlige tv signaler" (sd) dårlig.

Etter å ha lest google rundt, kan det se ut som Samsung har en bildebehandling som takler SD signaler på en god måte.

Kan noen bekrefte/avkrefte mine antagelser? Eksempelvis LE46B535, Samsung 46 LCD-TV FHD LE46B535 - billig hos elprice.no

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg synes ikke at SD-bildet eller bildet generelt på den samsungen er så bra.
    Gode tester har den fått ja, men synes både bildet er blasst og livløst, og også en del problemer med bevegelse synes jeg. Hjelper ikke på med 50hz heller.
    Kanskje bare min mening, men det er nå så.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    252
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da var Thomson tv`en avbestilt. Eksisterende Panasonic PV70 42" Plasma, blir flyttet ned i stuen for bruk til dvd/spillkonsoll.

Panasonic TX-P46G10E inntar trolig stuen. Den blir primært brukt som ordinær tv sammen med dreambox/parabol. Denne kommer på ca 10400 kroner ferdig levert.
    http://www.netonnet.no/art/tv-og-bil...0E(119989,3114)

Er dette et godt valg når den primært skal brukes som "ordinær tv" på SD signaler? Ser ut som om den får gode test resultater, og mye skryt for bildebehandling.....

Er det bare å "putte i handlekurv"?

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jepp, meget trygt kjøp. Den "knuser" 46" til Thomson. Har sett 46" Thomson i butikk og den imponerte ikke for å si det sånn... så G serien er en del bedre utfra det jeg har sett av 50G til kompisen min som ser ut å ha ca 10 ganger bedre sortnivå enn 46" Thomson.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    252
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da var 10386 kroner svidd av på en Panasonic TX-P46G10E. Prisen er levert på døra fra netonnet. Får satse på at denne plasmaen gjør en god jobb i stua.

Håpløst å bestemme seg i jungelen av merker og modeller, men føler meg trygg på at dette er et rimelig "safe valg" når den primært skal brukes med SD signaler (dreambox/parabol).

Den "gamle" PV70`en havner i kjeller stua......

Og for å svare meg selv på headingen i denne tråden, "nei, det er ikke lurt å kjøpe tv på impuls...... "

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •