panasonic TH50PX8E vs ny tv for xbox og film

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

panasonic TH50PX8E vs ny tv for xbox og film

Jeg kjøpte en panasonic TH50PX8E for 1.5 år siden og skal bytte den ut med noe nytt. Jeg vurderer en sony kdl-52w5500 som jeg har lest har fått mye bra kritikk.Jeg har 3 spørsmål.

1. Jeg har dessverre ikke noe mulighet å få sett på den tv da jeg befinner meg offshore men lurer på om det er en veldig stor bilde forbedring fra panasonicen til en sony

2. Jeg spiller mye fps spill og lurer om input laggen som det skrives om, vil bli et problem?

3. Budsjettet er på 15000kr og ikke noe mer. Jeg kan få 52w5500 for 13999,- Jeg bruker tven hovedsaklig til console gaming, (xbox360) med film via mediabox og tv via nextgentel på en god 2 plass når jeg vurdere tidsforbruket mitt. Bør jeg vurdere andre tv modeller i 50" størrelsen?

Newcomer HiFiHenrik sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    168
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hei!

Jeg mener å huske at W5500 har en Gamemode som reduserer input lag betydelig, i hvert fall så har min W4500 det! Tviler på de har fjernet denne- Tror dette skal gå bra ja
    Alternativt kan du jo kikke på Panasonics G10/V10 modeller? Disse er meget gode på spill da de har en utrolig bra responstid! De har også fått en meget god lysstyrke som gjør at det blir mer "PUNCH" i bildet når du spiller! På Blue Ray skal de visst være helt fantastiske. Når det gjelder innbrenningsproblemet så er dette et ikketema på disse!
    Håper dette var til hjelp og lykke til med valget av nytt TV! Uansett hvilket du velger blir det nok Meget bra

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •