LG plasma som pc skjerm?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    138
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

LG plasma som pc skjerm?

Hei har lyst på en lg 50ps3000 men bruker tv`n i stua som pc skjerm og er redd for innbrening, eller er det ikke noe problem vis man kjører med lave kontraster osv. den første tiden når tvn er ny?

har lyst på stor full hd skjerm men er ikke så lett når man ikke har mye penger..

mvh Eirik

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    85
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Etter min erfaring er det ikke noe som helst grunn til å være redd for innbrenning på nyere plasmaskjermer, ihvertfall ved normal bruk. Har selv en 50" plasma i stuen (2008 modell) som brukes som både pc-skjerm, til spilling og tv/film. Har spilt f.eks. Fifa og Call of Duty i timesvis og har ikke sett antydninger til IR. Tror jeg nesten må gå inn for det og vise et statisk bilde på skjermen i mange timer før dette skal skje, og selv da regner jeg med at det bare vil bli en midlertidig innbrenning.
    Har heller aldri hørt fra dem jeg kjenner med plasmaskjermer at de har hatt problem med dette.

Men mulig det varierer fra merke til merke og ulike modeller. Sjekk litt rundt for å være sikker. Det er drøssevis med tråder her inne på forumet som omhandler innbrenning og ser det er enkelte som har hatt problem med dette tidligere.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •