Ønsker Tv-anbefaling... - Side 5

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 5 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5
Viser resultater 81 til 90 av 90
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    67
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Kommet noe lengre i prosessen? Er det noen som har 50V10 på lager lenger? Har akkurat bestilt meg en panasonic 46G15 til 11990 på hfk, liker at tv-benken (som er 120) er breiere enn tv'en. Vurderte 42V10, men klarer ikke bli helt venn med designet. Gikk for G15 som hvertfal er sort. Denne har viera cast som G10 ikke har, men har ikke THX som V10. Vurderte samsung 855 også, men synes denne brummer for mye. 46G15 har jeg verken sett eller hørt. Typisk å gjøre research i månedsvis for så å sjangse når det først gjelder

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ombestemte meg, kjøpte Samsung PS58B850 i stedet. Den er på vei. Håper den er uten buzzing og andre ulyder, hvis ikke blir det å benytte angreretten og kjøpe Panasonic i stedet.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    67
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror det må være individelle forskjeller på tv'ene. Har kun sett/hørt en 58 855 og den buzzet ganske mye... Men bildet er kanon, så lykke til

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av streeter
    Tror det må være individelle forskjeller på tv'ene. Har kun sett/hørt en 58 855 og den buzzet ganske mye... Men bildet er kanon, så lykke til
    Ja, det virker som noen er verre med buzzing enn andre, og noen er visst uten buzzing, etter det jeg har lest er det mange som har fått uten buzzing som har kjøpt ganske nylig. Hovedgrunnen til at jeg kjøpte Samsungen fremfor Panasonic V10 er skjermstørrelsen, sitter vel litt over 3 meter fra, og 50 tommer blir visst da litt lite sier mange...

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har fått min PS58B8550 nå... Men er veldig skuffet. Den summer/buzzer eller hva jeg skal kalle det.. det er en fryktelig summelyd som setter seg i hodet og ørene... har vondt i øret enda lenge etter jeg slo av tven, måtte bare slå den av ganske raskt...Finnes det noen måte å gjøre noe med denne lyden? Hvis ikke må jeg bare sende den tilbake... gledet meg veldig til denne tven... men angrer nå at jeg ikke kjøpte Panasonic V10 i stedet... ikke det enkleste å få sendt tilbake heller så stor tv... Hører søren meg summinga i øret enda...er vel fordi jeg var så dum å gå helt inntil bak og prøve lytte hvor lyden kom fra...

Intermediate jantoreg sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    731
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hsvendse
    Jeg har fått min PS58B8550 nå... Men er veldig skuffet. Den summer/buzzer eller hva jeg skal kalle det.. det er en fryktelig summelyd som setter seg i hodet og ørene... har vondt i øret enda lenge etter jeg slo av tven, måtte bare slå den av ganske raskt...Finnes det noen måte å gjøre noe med denne lyden? Hvis ikke må jeg bare sende den tilbake... gledet meg veldig til denne tven... men angrer nå at jeg ikke kjøpte Panasonic V10 i stedet... ikke det enkleste å få sendt tilbake heller så stor tv... Hører søren meg summinga i øret enda...er vel fordi jeg var så dum å gå helt inntil bak og prøve lytte hvor lyden kom fra...
    har du dimmer på samme krets?
    prøv å slå denne av / på fullt.

min TV er overfølsom for dimmer på samme krets, men det var også min gamle LG plasma...

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jantoreg
    har du dimmer på samme krets?
    prøv å slå denne av / på fullt.

min TV er overfølsom for dimmer på samme krets, men det var også min gamle LG plasma...
    Dimmer på samme krets, hva mener du? Hva er dimmer for noe? Denne tven er forresten så varm, den varmer nå mer enn en ovn tror jeg.. må slå av andre varmeovner her...er helt "brent" i ansiktet etter jeg var bak tven og styrte...

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gjettning fra min side; men lysdimmer? (på samme kurs?)

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei, jeg har ikke noe lysdimmer. Susinga fra tven sitter i ørene/hodet lenge etter jeg har slått av tven...super tv som jeg har lyst å beholde...men det nytter ikke om ikke det finnes en løsning for susinga...

Intermediate jantoreg sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    731
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hsvendse
    Nei, jeg har ikke noe lysdimmer. Susinga fra tven sitter i ørene/hodet lenge etter jeg har slått av tven...super tv som jeg har lyst å beholde...men det nytter ikke om ikke det finnes en løsning for susinga...

suser det når du ikke har andre komponenter påslått?
    kan være noe med jordingsfeil.
    har du jordet stikkontakt?
    er den koblet til kabel-tv boks? har du i tilfelle galvanisk skille?

Side 5 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •