Ønsker Tv-anbefaling... - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5 SisteSiste
Viser resultater 61 til 80 av 90
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    187
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av hsvendse
    Det blir nok Panasonic V10... lurer også på å kjøpe følgende tvbord til den på netshop, men de skal ha 1060,- i frakt... er det noe sted dette tvbordet kan kjøpes billigere?
    Seriøst? De har tydeligvis bra avanse på frakttjenestene sine. Kan også hende det er en feilprising, det går jo an å sende de mail og høre hva de sier.

Evnt noe annet forslag til et godt tvbord med hjul som passer til 50 tommer?
    www.ikea.no

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ingeniør'n
    Sitter 3 m fra min Pioneer 50' og ønsker meg større TV, så 58' går greit .
    Men går det greit på sd kanaler også? har lest av sitteavstanden til sdkanaler må være mye lengre enn til hd? Jeg vurderer litt den 58 tommeren, men hvor kan en få kjøpt tvbord som passer til 58 tommer tv? Jeg er nødt å ha den stående på et tvbord, helst med hjul.

Active
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    349
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og finnes det bra tvbord som passer til 58 tommer til en ikke avskrekkelig pris?
    Jeg syns SOUNDSTYLE FW1350 - Hi-fi / TV-møbler - Tilbehør | Hi-Fi Klubben er fin, men da vil 58" stikke litt ut på hver side...

Alphason Finewoods 1350 TV bord Sort - Alphason - HIFI Møbler - Alphason Finewoods 1350 TV bord Sort - Netshop.no - pc data foto minne digital.
    Samme bord, bare et annet navn og er fra Netshop (og er litt billigere :P)

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,104
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men går det greit på sd kanaler også? har lest av sitteavstanden til sdkanaler må være mye lengre enn til hd? Jeg vurderer litt den 58 tommeren, men hvor kan en få kjøpt tvbord som passer til 58 tommer tv? Jeg er nødt å ha den stående på et tvbord, helst med hjul.
    Jepp - selv om jeg kan ønske at alt var HD blir det forsatt mest SD og det er ikke noe problem - på en Pioneer i alle fall 8).
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg lurer også på hvordan lyden er på Samsung PS58B850. Er den bedre enn de andre Samsung modellene? Er den såpass bra at en kun kan bruke lyden på tven, det går visst knapt med de andre modellene leste jeg, har denne nye 58 tommer modellen blitt forbedret ang. lyd?

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    46
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg lurer også på hvordan lyden er på Samsung PS58B850. Er den bedre enn de andre Samsung modellene? Er den såpass bra at en kun kan bruke lyden på tven, det går visst knapt med de andre modellene leste jeg, har denne nye 58 tommer modellen blitt forbedret ang. lyd?
    Kanskje på tide med en se og lytte runde. Tror du vil få avklart en del da.:-D

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av VTEC
    Jeg syns SOUNDSTYLE FW1350 - Hi-fi / TV-møbler - Tilbehør | Hi-Fi Klubben er fin, men da vil 58" stikke litt ut på hver side...

Alphason Finewoods 1350 TV bord Sort - Alphason - HIFI Møbler - Alphason Finewoods 1350 TV bord Sort - Netshop.no - pc data foto minne digital.
    Men dette bordet er det vel ikke hjul på? Men det var et veldig fint tvbord, takk for tipset... Det blir nå billigst å kjøpe det bordet på Hifi-klubben uansett, Netshop tar jo over 1000 kr i frakt, helt uhørt...

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av panda
    Kanskje på tide med en se og lytte runde. Tror du vil få avklart en del da.:-D
    Se og lytte runde? Hva mener du? Tror ikke de selger denne tven her jeg bor...

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror dere denne benken kan brukes til Samsung 58 tommeren? Det så jo ganske greit ut og en bra pris? Det står opptil 52 tommer, men står maxvekt 50 kg. Samsungen veier 45.6 kg med bordstativet.
    http://www.netonnet.no/art/tv-og-bil...04(115282,3160)

Active
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    349
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror dere denne benken kan brukes til Samsung 58 tommeren? Det så jo ganske greit ut og en bra pris? Det står opptil 52 tommer, men står maxvekt 50 kg. Samsungen veier 45.6 kg med bordstativet.
    http://www.netonnet.no/art/tv-og-bil...04(115282,3160)
    Det skal gå fint det 58" kommer til å stikke ut på hver sin side med ca. 10 cm på det bordet. Syns bordet passa fint designmessig til B855

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det skal gå fint det 58" kommer til å stikke ut på hver sin side med ca. 10 cm på det bordet. Syns bordet passa fint designmessig til B855
    Ja, syns det ser bra ut. Men er denne benken kanskje litt for lav, kommer tven høyt nok opp? Ser den er bare 32cm høy, de fleste andre tvbenker er vel ca 10 cm høyere?

Active
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    349
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, syns det ser bra ut. Men er denne benken kanskje litt for lav, kommer tven høyt nok opp? Ser den er bare 32cm høy, de fleste andre tvbenker er vel ca 10 cm høyere?
    Akkurat det er vel mere smak og behag etter min mening. TV-benken min er 55 cm høy og jeg har en 46" plassert oppå den og syns det fungerer utmerket.
    Noen liker lavere og noen liker høyere, men en 58" er ganske høy i seg selv, så blir kanskje ikke så gærnt med den benken du har sett på.

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Akkurat det er vel mere smak og behag etter min mening. TV-benken min er 55 cm høy og jeg har en 46" plassert oppå den og syns det fungerer utmerket.
    Noen liker lavere og noen liker høyere, men en 58" er ganske høy i seg selv, så blir kanskje ikke så gærnt med den benken du har sett på.
    Driver og måler og beregner hvor midten av tven blir ca, og ser for meg ut som det kanskje blir litt lavt med denne benken... men med den andre benken på soundstyle som er 50,5 høy kommer tven for høyt tror jeg...et tvbord som er ca 40 cm høyt tror jeg vil være ideelt... men finnes det et i den størrelsen som passer til 58 tommer tro?

Active
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    349
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Driver og måler og beregner hvor midten av tven blir ca, og ser for meg ut som det kanskje blir litt lavt med denne benken... men med den andre benken på soundstyle som er 50,5 høy kommer tven for høyt tror jeg...et tvbord som er ca 40 cm høyt tror jeg vil være ideelt... men finnes det et i den størrelsen som passer til 58 tommer tro?
    http://www.a-mobler.no/a/produktvisn...2&item=TW11507
    VIIWA TV-BENK 79542/61
    TV-BENK MOZART 12363

Der har du noen. De 2 første er 45 cm høye og den siste er 41 cm høy

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    http://www.a-mobler.no/a/produktvisn...2&item=TW11507
    VIIWA TV-BENK 79542/61
    TV-BENK MOZART 12363

Der har du noen. De 2 første er 45 cm høye og den siste er 41 cm høy
    Takk. Det siste er vel det mest ideelle i størrelse både bredde og høyde...skulle gjerne funnet et som var litt billigere og helst med hjul da men... kanskje dette, men kanskje 110cm bredt blir litt lite når tven er ca 140cm? er det 42 eller 54cm som er høyden her? TV-BORD EFOZO FPLD3110T
    Eller dette, høyde 50cm da...men er med hjul...høyden 50cm er vel med hjula? http://www.a-mobler.no/a/produktvisn...2&item=DP11502
    Eller dette Occa 0094 TV-benk
    Har ikke Samsung tv-en tilkobling for scart?

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lurer nå på om ikke denne burde kunne brukes til 58 tommeren også, selv om det står anbefalt opp til 50 tommer. Den skal tåle opptil 100 kg står der, tven blir vel stikkende 13,14 cm ut på hver side, vil det se rart ut tro? Denne skal ha plass til min yamaha receiver inni, og er med hjul, derfor lurer jeg på denne. Høyden er nok også ideell, 39,8 cm. Men frakta på kr 1060,- er veldig mye. men finner ingen andre som selger denne...
    Alphason Ambri 1100 TV/HIFI møbel - Alphason - HIFI Møbler - Alphason Ambri 1100 TV/HIFI møbel - Netshop.no - pc data foto minne digital

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg vurderer dette også, veldig fint bord, men er redd tven kommer for høyt opp med et slikt bord. Flere som har dette tvbordet som kan gi tilbakemelding om hvordan høyden på tven blir?
    SOUNDSTYLE FW1350 - Hi-fi / TV-møbler - Tilbehør | Hi-Fi Klubben

Denne tvbenken tror jeg hadde vært perfekt til meg...men finnes det noen som selger denne i Norge?
    Buy Alphason ANC1100 Black Only £159.95 - Simply Electricals

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Er det hjul på denne benken eller ikke? har sett bilde der det ser ut som det er hjul?

Jeg har igrunnen bestemt meg for å kjøpe enten denne du anbefalte der.
    Elutstyr.no | Bilstereo med fokus på kvalitet

eller denne :
    Elutstyr.no | Bilstereo med fokus på kvalitet

Hvilken av disse benkene ville dere gått for?

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    923
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har bestemt meg for Panasonic TX-P50V10 nå. Men er usikker på hvilken tvbenk jeg skal velge, ville helst hatt en ganske åpen løsning med hjul, finnes det?

Side 4 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •